Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 172
0 medlemmer og 172 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Spørgsmål til køb og vurdering af båd (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=100)
-   -   Så blev der afgivet bud på BW TS37 (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2645)

Chribs 06-09-2010 21:55

Ok, og tillykke med den, selvom det måske er lidt på forkant med selve handlen....Jeg glæder mig til at pic af den....

Lindegaard 12-09-2010 10:04

Citér:

Originally Posted by Chribs (Indlæg 26840)
Ok, og tillykke med den, selvom det måske er lidt på forkant med selve handlen....Jeg glæder mig til at pic af den....

Får den checket i morgen 13/9, vores bryllupsdag, af både en motormand fra CG marine,og en synsmand, så må vi se hvad de siger til den, tror umiddelbart ikke der er noget af gaverende art, men hellere "safe than sorry"... ;-)

Der vil nok altid være noget der kan kommenteres, men så tager vi den derfra, har fået at vide at sælger er en rigtig gentleman, så er der noget bliver det lavet med det samme for hans regning. F.eks ved jeg han selv har mekaniker med i morgen, der skifter alt zink på båden når den kommer op for bundcheck :-) han vil ikke overlevere noget der snart skal skiftes... såhan virker fair...

Jeg har oprettet den på baadgalleri, på forhånd, for regner ikke med der bliver noget.. he he

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5887

og går det ikke, så må den jo pilles af igen.. der er lidt pics.. har mere end 100 så fra torsdag d 16/9 uploades der i stor stil..

Lindegaard 23-09-2010 22:11

endelig er den vores ;-)

Så oprendt dagen hvor båden endelig er vores... ;-) fedt.. sidste papirer underskrevet og pengene betalt.. har brugt de sidste par dage til at rengøre den, det var ikke slemt, men en fugtig klud trængte den.. den har trods alt stået siden april.. nu skal vi bare til at lære hvordan alt fungerer..

Clasg 23-09-2010 22:24

Stort stort tillykke ......en lækker og fed båd :-)

Lindegaard 23-09-2010 22:42

Tak... har lige uploaded lidt flere billeder i galleriet ;-)

goffy 23-09-2010 23:02

Tillykke med den nye skiv, så skal du jo på opdagelse og have kikket i alle hjørner og kroge.
nu kan du godt ændre denne.

Måske snart:
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).

Lindegaard 23-09-2010 23:14

Tror jeg allerede inden købet har været i de fleste hjørne og kroge i denne dejlige båd.. selvfølgelig finder man nok noget man ikke har set, men det er jo også fedt at kunne sige: er det sådan det hænger sammen....

bhvvs 23-09-2010 23:25

Hjertelig tillykke med båden, og rigtig god tur fremover.

Softice 24-09-2010 04:43

Stort tillykke herfra så lykkedes det endelig. Så skal vinteren måske bruges til speedbådscertifikat og VHF/DSC certifikat, hvis du ikke allerede har erhvervet noget tilsvarende.

Ulman 24-09-2010 06:09

Tillykke. Det er en meget meget flot båd du har købt dig der. Pas godt på den.

Albjerg 24-09-2010 07:03

Stort tillykke, så blev den endelig din. Håber at du får rigtig mange gode timer i den.

Miss Mancini 24-09-2010 07:15

Tillykke herfra.

Navngivning skal vel snart være....:):)

Lindegaard 24-09-2010 07:43

Citér:

Originally Posted by Softice (Indlæg 27142)
Stort tillykke herfra så lykkedes det endelig. Så skal vinteren måske bruges til speedbådscertifikat og VHF/DSC certifikat, hvis du ikke allerede har erhvervet noget tilsvarende.

Tak, og ja det er noget af det vinteren skal bruges til.. derudover skal der ligges nogle timer i at gennemlæse de 5 manualer til henholdsvis plotter,gps,autopilot, vhf osv.. der er sgu' noget at ta' fat på.. kastede lige midt blik i plotter manualen, Furono, hold fest det ser ikke let ud... det skal selvfølgelig bare prøves et par gange, men umiddelbart lidt uoverskueligt he he

Lindegaard 24-09-2010 07:44

Citér:

Originally Posted by nytdrev.dk (Indlæg 27149)
Tillykke herfra.

Navngivning skal vel snart være....:):)

Tak, ja umiddelbart skal den nok hedde det samme med lidt modification, har startet en tråd om emnet... ;-)

Manorwar 24-09-2010 07:57

også fra forsikringspiraten en stort t-lykke
lækker båd...og en fint handel

Lindegaard 24-09-2010 08:15

Citér:

Originally Posted by Manorwar (Indlæg 27153)
også fra forsikringspiraten en stort t-lykke
lækker båd...og en fint handel

Tak, ja en super handel,syntes vi selv.. en reduktion på ca 25%, og så må vi så ta udgiften på ny varmeveksler... se tråd under indenbordsmotor... ;-) men det er en forbedring, så den udgift er godt givet ud.

goffy 24-09-2010 08:48

Citér:

Originally Posted by Lindegaard (Indlæg 27150)
Tak, og ja det er noget af det vinteren skal bruges til.. derudover skal der ligges nogle timer i at gennemlæse de 5 manualer til henholdsvis plotter,gps,autopilot, vhf osv.. der er sgu' noget at ta' fat på.. kastede lige midt blik i plotter manualen, Furono, hold fest det ser ikke let ud... det skal selvfølgelig bare prøves et par gange, men umiddelbart lidt uoverskueligt he he

de hjælpemidler kan 100 gange mere end man reel har brug for og som man vil bruge, så det kommer efter hånden når du sejler :D:D

Lindegaard 24-09-2010 08:56

Citér:

Originally Posted by goffy (Indlæg 27156)
de hjælpemidler kan 100 gange mere end man reel har brug for og som man vil bruge, så det kommer efter hånden når du sejler :D:D

ja som med alt andet gadget så er det nok som du siger, alt for mange funktioner de færreste får brugt fuldt ud... vil nu sætte mig ind i autostyreren, da en tydeligvis sparer lidt på fuel.. ifølge forrige ejer, og så de mest basale ting i resten...

Lars T 24-09-2010 18:45

Fantastisk - Tillykke med den :):

Skibsbyggeren. 24-09-2010 21:16

Hej Lindegaard,
et Stort tillykke med nyerhvervelsen. Så har du også fået noget at bruge din fritid og penge på, ligesom os andre.
Som jeg tidligere har skrevet, så er Birchwood skruet rimeligt godt sammen.
Jeg håber at i bliver rigtig glade for den.

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:58.