» Online brugere: 363 |
0 medlemmer og 363 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
Citér:
Originally Posted by ENN
Jeg er lykkelig forskånet for den slags - der gror intet af alt det der stads i "min" sø :D:D har båden værei i i længere tid kan der komme en ultratyndt lag "slim" i vandlinien - men en svamp med opvaskemiddel fjerner det hele i en bevægelse
|
Ja du er ikke alene den slimlag vaskes af med alm sæbevand og børste
det er dejlig nemt. min erfaring er dog at det skal af inden det bliver tør
:D:D
|
ChristianX |
20-10-2008 17:19 |
|
Citér:
Originally Posted by ChristianX
(Indlæg 2834)
Tvivler på at den kan slå vores da den blev hevet op sidste år, Der sad ruer inde i selve indsugning, og udstødning på drevet, Desuden var vores propeller også lige blev en cm eller to bredere nogen steder:confused:
Smider lige et link til et fotoalbum på baadgalleri, hvor jeg tog billeder sidste år til optagning
http://www.baadgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=294
|
Hold da op, havde du fodret algerne med Nanocover :p
|
HA HA - det er humor Jess :):)
Ja Christian den ser slem ud..
Drevet er vel "blot" umalet/ubeskyttet, men der sidder godt nok en del på bunden. DEt burde der elelrs ikke.. Hvad brugte I som bundmaling der?
PS - har lidt hjulpet lidt med billederne :)
|
Det var da helt vildt.... det kalder jeg et kamufleret drev :D
|
ChristianX |
20-10-2008 21:01 |
Citér:
Originally Posted by Lars T
(Indlæg 2848)
HA HA - det er humor Jess :):)
Ja Christian den ser slem ud..
Drevet er vel "blot" umalet/ubeskyttet, men der sidder godt nok en del på bunden. DEt burde der elelrs ikke.. Hvad brugte I som bundmaling der?
PS - har lidt hjulpet lidt med billederne :)
|
Det var også et hårdt arbejde og få af, især når faderen har dårlig ryg, og jeg må ned og ligge på alle 4 for at 'lave' hans båd :D Men hva, jeg er nok den der sejler mest i den hihi.
Drevet var bare malet med alm volvo spraymaling, og så når båden ligger stille i et par mån. så er den der ;)
Jeg takker for hjælp med billeder boattt
|
He he - sådan er det jo :)
If you want to pay, you gotta pay ;) Det kræver lidt blod sved og kroner en gang i mellem, men en dag med bådpleje og hygge med gutterne kan sagtens være jævnt hyggeligt - nu mangler jeg den smiley med dem som skåler og skråler med lidt øl ;)
|
den er lige her - endda flere gange
:happy0167::happy0167::happy0167::happy0167:
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:27. |
|