Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 1,214
1 medlemmer og 1,213 gæster
Robertniz
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Ny bil.... (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2802)

Peter508 17-12-2010 22:10

Superb er et fuldstændigt no go....

Jeg har 2 salgschefer der kører i dem, og jeg har drillet dem så meget med dem, at det aldrig kommer til at ske, at jeg kommer til at køre i en Skoda...

:D

Lars T 17-12-2010 22:29

og alligevel har du en passat på din liste ;););)

Peter508 17-12-2010 22:36

ja ja...der er stor value for money forskel på de 2 biler...:rolleyes:

Og ja...jeg er godt klar over ironien i det....

Lars T 17-12-2010 22:40

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 28911)
ja ja...der er stor value for money forskel på de 2 biler...:rolleyes:

Og ja...jeg er godt klar over ironien i det....

vanvittig meget forskel i value.!

Passat'en bliver jo bare, når VW vil introducere en ny model, relablede som en Skoda :)

Peter508 17-12-2010 22:41

Det jeg mest imod Superb'en ( udover det grimme grønne emblem ), det er at bagenden ligner noget Hyundai lavede i 90'erne....

Derfor er jeg da også rigtig glad for at se, at den nye Passat har en lignende bagende....:(

Miss Mancini 18-12-2010 07:32

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 28860)
ja som taxa eller hva' ??:D

Det er sgu også mit største problem med stjerne bilerne, folk der står og vinker for at komme med....

Køb en ML 63 AMG på påpegøje-plader, så er du fritaget for dette irritationsmoment...:):)

Lars T 18-12-2010 09:37

Citér:

Originally Posted by nytdrev.dk (Indlæg 28930)
Køb en ML 63 AMG på påpegøje-plader, så er du fritaget for dette irritationsmoment...:):)

Så vil stadig være nogle som står og vinker for at få en testtur :)

Peter508 18-12-2010 11:25

Hvide plader er et firma krav.....sssurr

Hvilket er pisse irriterende, da vi har 2 biler, og vi ikke behøver 2 biler med bagsæder....

Ulman 18-12-2010 11:51

Nu kan jeg godt mærke at I gerne vil have at jeg øser ud af mit overflødighedshorn af visdom omkring dette emne. Og OK - jeg bøjer mig for presset denne gang og I skal ikke blive skuffet.

Tyske biler er noget lort !

Ulman 18-12-2010 11:52

...æv bæv. Og Bayern München er også noget lort !

Peter508 18-12-2010 14:50

Hva' satan Ulman...sssurrsssurrsssurr

Nu er far ikke bare skuffet...nu er far også sur...sssurrsssurr

Mod tåber kæmper selv guderne forgøves....NÅ...

Party0012

Miss Mancini 18-12-2010 15:18

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 28978)
Hva' satan Ulman...sssurrsssurrsssurr

Nu er far ikke bare skuffet...nu er far også sur...sssurrsssurr

Mod tåber kæmper selv guderne forgøves....NÅ...

Party0012

Pas nu på, Kejser Paulo...:):) - Ulman har lært at indsætte smileys, så dem får du nok en byge af inden længe...:):):):):)lf-flgDDriverfjupeqopq-dlof--fParty0012poppe:rolleyes:boattt.mvf.f

Ulman 18-12-2010 15:36

Jeg er helt rolig. For jeg kører selv i en feinschmecker, gourmet, liebhaver Renault Megane fra 2003. Mere pikant kan det næsten ikke blive :rolleyes:

Jeg ved bare fra da jeg selv havde en tysk bil (gud tilgive mig), at jeg så Hansi Hinterseer sidde på passagersædet hver gang jeg kørte. Nu er han godt nok østriger, men assosiationen med Hansi, lederhosen, bockwurst mit gemüse var et uundgåeligt mareridt. Det var lige før Richard Ragnvald og Pia K. sad på bagsædet og sang tyske schlagere. Det var frygteligt.pchackkk

Nej - pjat til side. Tyskerne laver da kvalitetsbiler, det ved enhver. Meget få fejl og lave servicepriser. F.eks. Toyota, Mazda og Nissan.

Peter508 23-03-2011 20:14

Tjah ting har det jo med at udvikle sig hen ad vejen....

Den nye Mercedes c-klasse kom til byen i dag, og jeg har været ude at køre i sådan en fætter, både 200 cdi med 136 hk og 220 cdi med 170 hk.

Jeg synes dældulme det var nogle fede biler at køre i. Alt det der plastik fra den tidligere er afløst af et igen flot design indvendig...

Hvis ikke der sker revolutionerende ting og sager hen over weekenden ( de har åbent hus på søndag, og der skal jeg have konen med over ), så bestiller jeg en 220 cdi i hvid på mandag, til levering i starten af Juli måned....hvis de kan nå det...

DDriver

Lars T 23-03-2011 20:18

Super valg - må jeg henlede din opmærksomhed på svar nummer #8 i denne tråd :D:D:D:D

Peter508 23-03-2011 20:20

:D:D:D

ja ja jeg har lige læst tråden igennem....ting skal jo ind imellem modnes lidt...

Party0012

Miss Mancini 24-03-2011 01:37

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 31248)
Tjah ting har det jo med at udvikle sig hen ad vejen....

Den nye Mercedes c-klasse kom til byen i dag, og jeg har været ude at køre i sådan en fætter, både 200 cdi med 136 hk og 220 cdi med 170 hk.

Jeg synes dældulme det var nogle fede biler at køre i. Alt det der plastik fra den tidligere er afløst af et igen flot design indvendig...

Hvis ikke der sker revolutionerende ting og sager hen over weekenden ( de har åbent hus på søndag, og der skal jeg have konen med over ), så bestiller jeg en 220 cdi i hvid på mandag, til levering i starten af Juli måned....hvis de kan nå det...

DDriver

Det lyder som et fornuftigt valg.

CDI motorerne fungerer også ganske udemærket, og er samtidig økonomiske, men med din adgang til gunstige priser på brændstof, så er det nok underordnet...:):):):)

Hvide biler er også ret cool..:):)

Peter508 24-03-2011 08:38

jaaaah brændstof økonomien er ikke det jeg kigger allermest på....

Mine sidste 3 biler har været sorte, så det eneste jeg fra starten har været sikker på, det var at min næste bil skulle være hvid.

Jeg håber dælme at konen vender tommelen op ad, Mercedes har været en drengedrøm for mig siden jeg var de her 10 - 11 år, og sad på bagsædet og kiggede på biler hele vejen igennem Tyskland hver sommerferie....

Miss Mancini 24-03-2011 09:54

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 31260)
jaaaah brændstof økonomien er ikke det jeg kigger allermest på....

Mine sidste 3 biler har været sorte, så det eneste jeg fra starten har været sikker på, det var at min næste bil skulle være hvid.

Jeg håber dælme at konen vender tommelen op ad, Mercedes har været en drengedrøm for mig siden jeg var de her 10 - 11 år, og sad på bagsædet og kiggede på biler hele vejen igennem Tyskland hver sommerferie....

Jeg tror du har noget at se frem til. Det bør ikke være det store problem at overtale konen....:):)

Jeg har for vane at have et-eller-andet med hjem til konen, hvis jeg har købt lidt udstyr til bilen. Da min ML´er fik monteret KLEEMANN knastaksler købte jeg et fint smykke til konen, så var hun tilfreds og brokkede sig ikke over mit køb af knastaksler. Kompressor har også været oppe og vende, men her vil konen have en ny minkpels, hvis jeg får min vilje....:):) Vi lader kompressoren ligge på hylde lidt endnu...:):)

Et godt tip; Lad være med at komme med en støvsuger til konen med mindre hun ønsker sig det inderligt !

Peter508 24-03-2011 10:12

:D:D:D

det kan være at jeg skal gøre det, for konen har virkelig sat næsen op efter en Audi....


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 119,252
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, LeroyAnnox
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:03.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden