» Online brugere: 166 |
0 medlemmer og 166 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
- Off topic
( http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
Nico - Det lyder osm om du slap heldigt. Som de andre skriver er der pænt mange kræfter i sådan et løbsk spil :(
PS - Bestilt søsætning til fredag :)
|
nicolajjetrider |
22-05-2012 15:08 |
Fedt Lars! Hvis der ikke kommer mange kan vi jo altid bare sejle i Roskilde fjord på Lørdag :)
Ja, jeg syntes os selv jeg er ret heldig! det jo ikke mange mm mere ind ad så havde jeg nok ikke set på venstre øje idag.
-dlof--f
|
Fik båden i vandet i søndags og lagt den til herhjemme ved dens plads, desværre har jeg ikke haft tid til at sejle i den endnu og får det ikke før i weekenden, æv når det er så varmt og man så gerne vil afprøve den nye motor :)
|
Peter508 |
25-05-2012 15:19 |
Ahhhhh vi er lige nu ankeret op i Fænø Sund og har været her siden kl. 13 Party0012
Jeg har også været i vandet, det er stadig lidt til den kolde side :D
Men det er nu lige nu, der er årsagen til at vi har båd !!!!
Det er satme livet.
|
MortenBP |
25-05-2012 17:33 |
Mangler en 'like' knap!
|
Peter508 |
27-05-2012 16:27 |
Fantastisk tur fra Kolding til Haderslev.
Det luftede lidt så jeg mærkede ikke helt den der sol der.....
Og da min grund holdning er at solcreme er for tøsedrenge......sååååååååå......
Til gengæld piver rigtige mænd højlydt.....
|
Jeg kender det :-)
Dejligt sejlevejr...
|
Rudebeck |
27-05-2012 20:47 |
Vi sejlede en tur fra Kolding til Juelsminde hvor vi spiste på fiskeresturanten, derefter sejlede vi tilbage til Kolding havn.
- Dejlig tur, trods den til tider lidt kolde vind :)
|
nicolajjetrider |
27-05-2012 22:03 |
Maj og badevand!
Hvor fedt er det lige at man kan bade i short og stå på Jetski og wakeboard uden våddragt, det ik prøvet før i maj tror jeg:)
|
Fletcher14 |
28-05-2012 00:29 |
Billeder! :)
|
Norvik20" |
28-05-2012 01:19 |
Var også på vandet i dag. Pragtfuldt sommervejr..!
Men kæft det var varmt, jeg sad ellers på en hynde oppe på den åbne tagluge, og styrede med fødderne. (flybridge! :D )
Det var dejligt svalt, indtil vinden vendte og blæste med sejlretningen.
Når man som jeg ikke kommer så hastigt frem, ja så passede det åbenbart lige nøjagtigt med vindhastigheden = Total stillestående HOT solskin!
Så var det godt der var rigeligt med kolde med ombord. Party0012
Men jeg ligner sgu lidt en kogt krebs i hovedet, nok det samme med resten af kadaveret. :)
|
Sæsonens første sejltur blev klokket i dag :)
Én hel times sejlads blev det til - hele 26 kilometer :-)
|
nicolajjetrider |
27-06-2012 07:45 |
1 uge!
Så startes KUGA'en op og traileren hægtes på krogen, GPS'en sættes! Destination: LANGT væk fra Dansk sommer ( Zadar Kroatien! )
Nøj det bliver godt!
|
MortenBP |
27-06-2012 08:09 |
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
(Indlæg 39763)
Så startes KUGA'en op og traileren hægtes på krogen, GPS'en sættes! Destination: LANGT væk fra Dansk sommer ( Zadar Kroatien! )
Nøj det bliver godt!
|
Sviiiiiiin!!!!
(På den gode måde....)
Rigtig god ferie og husk at nyde det!
|
nicolajjetrider |
27-06-2012 08:18 |
|
Lindegaard |
29-06-2012 17:02 |
her gik man og troede det kun var bådens teperatur måler den var gal med, og så viser det sig at det er en selv der er ved at gå i stykker... sådan noget møg...
røg ind med stor blodprop i hjertet igår, er heldigvis på højkant igen efter de dygtigere kirurgers indgreb.. hjem igen søndag...
men det irriterer mig stadig at jeg ikke kan se køletemp selv efter at switchen er byttet...
|
Citér:
Originally Posted by Lindegaard
(Indlæg 39778)
her gik man og troede det kun var bådens teperatur måler den var gal med, og så viser det sig at det er en selv der er ved at gå i stykker... sådan noget møg...
røg ind med stor blodprop i hjertet igår, er heldigvis på højkant igen efter de dygtigere kirurgers indgreb.. hjem igen søndag...
men det irriterer mig stadig at jeg ikke kan se køletemp selv efter at switchen er byttet...
|
Du har da vist andre vigtigere ting at tænke på lige nu :D:D har selv været afsted 3 gange og for at få lavet ballonudvidelser :(
Pas nu på dig selv.
|
Lindegaard |
30-06-2012 10:34 |
Citér:
Originally Posted by goffy
(Indlæg 39783)
Du har da vist andre vigtigere ting at tænke på lige nu :D:D har selv været afsted 3 gange og for at få lavet ballonudvidelser :(
Pas nu på dig selv.
|
Ja bestemt, er stadig imponeret over hvor hurtigt man er ovenpå og humoren tilbage i top..
Du kan tro jeg nok skal passe på.. skal holde øje med den ene af kranspulsårerne, men ikke så alvorligt at der skal gøres noget akkut.. den de lavede gik fra - 100% til + 100% gennemstrømning, dejligt..
pas også på dig selv, vi har ikke andre til det ;-)
|
nicolajjetrider |
04-07-2012 12:04 |
Drejer nøglen, sæt i gear!
Så er dagen kommet.
om et par timer drejer vi nøglen på Ford'en og påbegynder projekt DK-Kroatien med 27Fods trimaran på slæb :)
Vejrudsigten siger 34Grader så langt øjet rækker, så kan ikke rigtig vente selvom det bliver en lang tur der ned :)
Vi ses! Hyg jer :)
|
Fletcher14 |
04-07-2012 15:30 |
Bon Voyage! Husk: Billeder! :P
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:03. |
|