Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 545
0 medlemmer og 545 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Godt nytår (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1976)

Miss Mancini 30-12-2009 19:38

Godt nytår
 
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske alle brugerne et godt nytår.

Året 2009 har været et meget blandet år for mit vedkommende. Jeg tænker tit på ENN, som desværre gik bort og ikke mindst hans familie - det er utrolig hårdt at miste en person som ham. Jeg ønsker det bedste til ENN´s familie.

Herinde på fenderen.dk går livet sin vante gang. Jeg synes at vi brugere er gode til at udnytte sitet og ikke mindst komme med et par kvikke bemærkninger, der får smilet frem - det savner andre foraer uden tvivl. Jeg ser fenderen.dk som et sted, hvor man kan oplyse om bådrelaterede emner med interesse for brugerne og selvfølgelig også med svar på mange af de gode indlæg der er. Fortsæt endelig den gode stil.

Jeg ønsker det bedste for jer i det nye år.

De bedste hilsner
nytdrev.dk
Rolf Vallebo Thorngaard ( "Ægte Fenderenmand" )

høvding 30-12-2009 22:14

ja godt nytår til dig også rolf. ja også alle jer andre herinde

lbk 30-12-2009 22:19

Også et stort godt nytår til alle her på Fenderen, her fra Nordjylland. Mindes stadig ENN udelukkende positivt.

Horizonblue 31-12-2009 10:20

Jamen godt "Nyt-Hår" til alle "fendere"

I 2009 skete der såmænd ikke de store usædvanlige begivenheder i min verden. Finanskrisen er selvfølgelig noget alle taler om. På mit arbejde var der også en fyringsrunde lige efter sommerferien, men jeg slap heldigvis fri, så der var jeg lettet.

Ellers har jeg puklet løs på mit Projekt Flyfish, nåede ganske langt i år med glasfiberarbejdet. Blev dog ikke færdig, hvilket jeg havde håbet. Til næste år skal motorrummet forsegles med glasfiber og rummet til ankerbrønd støbes. Når det er gjort, er det slut med at støbe, det har også været en langvarende process. Der er for koldt inde i hallen om vinteren, til fiberarbejde, så det bremser jo processen.

Til næste år, sejler jeg med SX drev på Suntop'en, det glæder jeg mig til. Jeg skal også til Norge og besøge min gode ven Jørgen, vi skal ud og sejle lidt i hans Draco 3400 Opal, samt snakke med nogle tidligere Draco ansatte.

Jeg skal ud og stå lidt mere på vandski til næste år, det må være et nytårsfortsæt. Jeg har kun været ude to gange i år.......

Albjerg 31-12-2009 10:31

Osse et rigtig godt nytår herfra, med håb om at det nye år vil bringe masser af sejltid :)

Norvik20" 31-12-2009 13:58

Tak til Rolf.
2009 blev året hvor fire års modvind vendte.
Kan kun håbe at 2010 bliver ligeså positivt. :)

Rigtig godt NYTår til alle fendere!
Mvh

Strøyer 31-12-2009 14:27

Godt Nytår
til alle på fenderen og jeres familier.

goffy 31-12-2009 14:41

GODT NYTÅR til jer alle og jeres familier. Lad os ønske at 2010 bringer mange dage med gode oplevelser og godt vejr på vandet.
pas nu på med krudtet i aften og brug energien på at Party0012-dew.d-kdi-dæ det er ikke så farlig. :D

Miss Mancini 31-12-2009 14:49

Jeg ved ikke, hvordan det sker år efter år, men jeg lover mig selv hvert år op til nytårsaften, at mit køb af krudt skal være minimalt.....Sidste år kom jeg hjem med fyrværkeri for 2000,- kr. og i dag har jeg så købt for 1300,- kr....

Jeg har købt en bordbombe til 100,- kr. - den er på størrelse med en flaske champagne - og den glæder jeg mig til at brage af....:):):)

Jeg blev sendt i Netto af konen for at købe flormelis for en times tid siden. På en af hylderne skuede mit øje San Miguel øl på 1 liters flasker - jeg nuppede 4 stk....:):) Det er helt fantastisk øl.

Strøyer 31-12-2009 14:54

Citér:

Originally Posted by nytdrev.dk (Indlæg 20297)
Jeg ved ikke, hvordan det sker år efter år, men jeg lover mig selv hvert år op til nytårsaften, at mit køb af krudt skal være minimalt.....Sidste år kom jeg hjem med fyrværkeri for 2000,- kr. og i dag har jeg så købt for 1300,- kr....

Jeg har købt en bordbombe til 100,- kr. - den er på størrelse med en flaske champagne - og den glæder jeg mig til at brage af....:):):)

Jeg blev sendt i Netto af konen for at købe flormelis for en times tid siden. På en af hylderne skuede mit øje San Miguel øl på 1 liters flasker - jeg nuppede 4 stk....:):) Det er helt fantastisk øl.

Drengerøv...
Men bare rolig, du er ikke den eneste-dlof--f
der røg sgu også små 1500.- her:D
Shit jeg glemte bordbomberne...:(

goffy 31-12-2009 15:05

1 Vedhæftelse(r)
jeg holder mig til sneøl fra fad og brændevin Party0012
fustage er monteret

Miss Mancini 31-12-2009 15:26

Ja, det virker helt skævt. Jeg tror at fædrene er mere "barnlige" end børn i udviklingsalderen, når der skal købes fyrværkeri. Jeg havde min kærestes datter Emma på 9 år med ude og købe fyrværkeri - da sælgeren kom med den den store pose fyldt med krudt og favnen fyldt med raketter sagde Emma; "Du er for vild, Rudolfo. Mor bliver tosset".

Da konen så bordbomben sagde hun; "Den skal du ikke brage af indendøre"...

Miss Mancini 31-12-2009 15:43

3 Vedhæftelse(r)
Her er lidt pics af bordbome, indkøbt fyrværkeri og mine øl....:):):)

Det er bordbomben i champagneflasken...:)

bhvvs 31-12-2009 15:59

Godt nytår
 
Håber i får en fantastisk aften og nat, med alt det fyrværkeri, jeg holder mig til øllene og whiskyen, så ved jeg hvor galt det kan gå fjupeqopq Party0012wwwioliin:rockn:

Strøyer 31-12-2009 16:11

Citér:

Originally Posted by nytdrev.dk (Indlæg 20301)
Her er lidt pics af bordbome, indkøbt fyrværkeri og mine øl....:):):)

Det er bordbomben i champagneflasken...:)

NICE Rudolfo:D

Det ligner lidt mit arsenal, - bordbomben.

Ingen batterier i år, men den største fontæne vi kunne skaffe, på størrelse med et 5L ølanker
Ikke helt vildt stort, men det brænder længe, Det er lidt ligesom mig siger konen.......:D
http://images.google.dk/imgres?imgur...3D21%26hl%3Dda



http://www.afac.dk/media/content/pro...0.png?_=1ngBZr

Skibsbyggeren. 31-12-2009 16:38

Hej Allesammen,
I og jeres familier ønskes hermed et godt nytår, med tak for året som snart er svundet.
Tak for mange gode og sjove indlæg. Det er altid rart med ny viden - og ikke mindst et godt grin.
Jeg håber at den gode ånd på "FENDEREN" må fortsætte ind i 2010.

De bedste nytårshilsner
Carsten Dyrhave Jensen

Manorwar 31-12-2009 16:50

piraten ønsker en kanon aften og en positives og sjøv 2010 -dlof--f
piraten har kun lidt krud i possen-dlof--f-dlof--f
men derefor skal man aligvæl spisser rigtigt fint (til at pleje topmaven ).
på menuen i aften har vi østers,fresk hummer suppe ala piraten kongekrabbesalat ,blue marlin steaks og en rigtigt fint champange
desert er hjemelavet vanille is ..


.

Miss Mancini 31-12-2009 17:56

Gud bevare fenderen.dk

Mark B 31-12-2009 20:08

... Herfra går turen nu videre fra lækker mad, til fest og masser af sprut! Party0012 Den sidste manchetknappe er ved at være knappet, og så er det afgang op til de andre gutter og gudinder her i Sønderborg! ;)


Håber folk kommer godt ind i det nye år. Som dronningen så smukt sagde, så gear en tand ned og tænk knap så materialistisk til næste år - Det er vi mange der bør tænke en tand over vil jeg mene! :-)

Pas på det dersens "krudt".. ;)


Her fra Sønderborg vil jeg gerne ønske alle et Rigtig Godt nytår!! :) :)

Kim 01-01-2010 11:21

Nytår
 
Godt NYTÅR og medvind til alle


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,562
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, roaksoony
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:05.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden