Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 584
1 medlemmer og 583 gæster
Juliikp
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Optimisme (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2771)

Ulman 30-10-2010 13:13

Optimisme
 
Hvor er det fedt at stå i det lokale fitness-center i Roskilde og have udsigt til Roskilde Fjord en lørdag formiddag med solskin og orange-røde blade i Byparken. Og så minde en selv på at næste sæson jo kommer før vi når at sige "Ulman har fået ny motor" :-)))))))))

Miss Mancini 30-10-2010 13:18

Citér:

Originally Posted by Ulman (Indlæg 27925)
Hvor er det fedt at stå i det lokale fitness-center i Roskilde og have udsigt til Roskilde Fjord en lørdag formiddag med solskin og orange-røde blade i Byparken.

Den form for "tortur" lader jeg andre om...:) Jeg foretrækker at sidde ved havnegrillen med kig til Kullen under indtagelse af en iskold fadbamse og en stor hjemmelavet havneburger med bacon...:):):)

Peter508 30-10-2010 14:41

Ligefrem STÅ i et fitness center...det må være noget sjællandsk noget, her på fastlandet knokler vi når vi er til fitness...-dlof--f

Men ellers kan jeg godt følge dig, jeg glæder mig som sindssyg til næste sæson.

Det kan være at det kan lykkedes os, at komme på vandet sammen nu når jeg har fået lidt båd over ved dig. Party0012

Ulman 30-10-2010 14:57

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 27927)
Ligefrem STÅ i et fitness center...det må være noget sjællandsk noget, her på fastlandet knokler vi når vi er til fitness...-dlof--f

Men ellers kan jeg godt følge dig, jeg glæder mig som sindssyg til næste sæson.

Det kan være at det kan lykkedes os, at komme på vandet sammen nu når jeg har fået lidt båd over ved dig. Party0012

Helt sikkert. Hvis vi sejler ud samtidig, du fra Holbæk og mig fra Jyllinge, kan vi vel mødes ved Orø :-)

Peter508 30-10-2010 15:15

ja det må jo så blive syd siden af Orø...

fjupeqopq

Horizonblue 31-10-2010 08:53

Fitness-center, sikke da et spild af tid og penge. Køb hellere en gammel båd og renovér den fra A-Z. Man får masser af motion af at betjene fukssvans, hammer, arrige elektriske værktøjer, kravle op og ned af stiger osv......:-)

Ulman 31-10-2010 09:56

Citér:

Originally Posted by Horizonblue (Indlæg 27935)
Fitness-center, sikke da et spild af tid og penge. Køb hellere en gammel båd og renovér den fra A-Z. Man får masser af motion af at betjene fukssvans, hammer, arrige elektriske værktøjer, kravle op og ned af stiger osv......:-)

Jeps - men såden en har jeg også.
Det er bare et supplement :-)


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,577
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, MnoioPhore
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:28.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden