Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 582
0 medlemmer og 582 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Generelle spørgsmål (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Bådforsikring (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=3518)

asap_217 24-09-2011 19:06

Bådforsikring
 
Jeg gennem nogle år brugt et af de kendte bådforsikringsselvskaber her i dk. Da jeg aldrig har haft skader ved jeg engentlig ikke hvor godt det er - men det har et godt ry - hvilket også i sin tid var årsagen til at vælge dem. Jeg har dog netop fået girokort ind af døren og syntes det er blevet ret dyrt. Derfor har jeg fået tilbud fra Bavaria og et norsk selvskab. Men hvordan er det med dem? Tidligere havde Bavaria dårligt ry når det kom til skadesbehandlingen, og jeg har talt med flere bådværksteder som har dårlige erfaringer med Bavaria. Men er de dårlige? Det norske selvskab kan jeg ikke rigtig finde hverken godt eller skidt om, men faktum for begge udenlandske forsikringsselvskaber er at de er ca. 30% billigere, men hvis der så er masser af bævl og kævl med dem hvis skaden sker så er det nok ikke besparrelsen værd. Hvad er der af erfaringer??

Mvh lars

poca 24-09-2011 20:43

jeg kan kun sige godt om Bavaria, jeg fik stjålet min påhængsmotor foråret 2010. der kom udbetalingen uden bøvl efter gældende retningslinier.

hiksen jesper

KS1 24-09-2011 21:07

Nu er min sag ikke afsluttet endnu, men Ralph fra Bavaria er en god mand, og jeg er sikker på at min sag slutter positivt!

Men du kan følge med i sagen under emnet "anmeldelse af Bavaria" og du er også velkommen til at smide en pm eller stille spørgsmål til mig

Miss Mancini 25-09-2011 07:20

Der er en søgefunktion på fenderen.dk, hvor du bl.a kan søge under "bådforikring".

Emnet har været flittigt debatteret.

asap_217 25-09-2011 08:06

Ventetid
 
Citér:

Originally Posted by KS1 (Indlæg 34923)
Nu er min sag ikke afsluttet endnu, men Ralph fra Bavaria er en god mand, og jeg er sikker på at min sag slutter positivt!

Men du kan følge med i sagen under emnet "anmeldelse af Bavaria" og du er også velkommen til at smide en pm eller stille spørgsmål til mig

Faktisk er det lige præcis en af mine bekymringer ved Bavaria - ventetid.
Hvis der sker en skade som forsikringen skal involveres i, så er det træls hvis der skal gå flere uger med at få det behandlet. Dertil er den danske sejlsæson for kort. Præcis den situation med at vente er præcist det jeg har hørt at Bavaria er slemme til. Jeg har talt med et par store bådhuse, som netop siger det samme. Bavaria dækker typisk, men det tager ofte langgggggggggg tid. Men spørgsmålet er om det fortsat er gældende efter at Bavaria åbnede dansk kontor for et par år siden.

MVH
Lars

asap_217 25-09-2011 08:09

Søgning?
 
Citér:

Originally Posted by nytdrev.dk (Indlæg 34924)
Der er en søgefunktion på fenderen.dk, hvor du bl.a kan søge under "bådforikring".

Emnet har været flittigt debatteret.

Muligvis mig der ikke kan finde ud af det, men ved at bruge søgefunktionen og søge på "bådforikring" - så dukker der 4-5 indlæg op - hvoraf de 2 er mine egne. Hvad er det jeg skal gøre anderledes for at finde den "flittige debat"?

MVH
Lars

Miss Mancini 25-09-2011 09:06


Strøyer 25-09-2011 18:30

Jeg har haft en sag med min båd, den kan du læse her.
http://www.fenderen.dk/forum/showthr...hlight=century
Selvfølgelig er jeg i dag forsikret ved Bavaria.
Ralph er selv bådejer og kender til vigtigheden af en hurtig indsats for at begrænse skaden.

Nogle gange tager det lang tid, men mon det er mekanikeren der har travlt og giver forsikringen skylden ??


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,562
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TipplerPiosolo
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:22.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden