Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 560
1 medlemmer og 559 gæster
Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Sort uheld (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2222)

bhvvs 10-03-2010 18:29

Sort uheld
 
6 Vedhæftelse(r)
Nu kan det sgu snart ikke blive mere uheldigt, her til morgen, væltede min ene havemur med et ordentligt brag, muren er ca. 20 meter lang, og det er faktisk hele muren der er væk, og for at det ikke skal være løgn, starter forsikringen ud med at den ikke vil dække skaden, men den er ikke afgjort endnu, heldigvis kom ingen til skade. 5 minutter før muren væltede, gik et par elektrikere ind hos naboen. se billederne.sssurr

goffy 10-03-2010 18:42

føj da dælme da godt der ikke kom nogen til skade eller bilen /båden havde stået der. :(
har der mon været vand i muren eller fugerne så frosten har løsnet det hele.

bhvvs 10-03-2010 18:54

Citér:

Originally Posted by goffy (Indlæg 22619)
føj da dælme da godt der ikke kom nogen til skade eller bilen /båden havde stået der. :(
har der mon været vand i muren eller fugerne så frosten har løsnet det hele.

nu er det så heldigt for mig i hvert fald, at muren faldt ind til naboen, en ældre dame på 90, hendes bil holder i garagen, og der bliver den et par dage endnu, indtil der er ryddet op, og oprydningen starter i morgen tidlig. men godt ingen kom til skade. Det er frosten der har gjort udslaget, muren er 40 år gammel, og de 3 andre mure der står omkring huset er væk for længst, i øvrigt på samme måde, men det er uhyggeligt at tænke på hvad der kunne være sket. :confused:

FletcherV8 10-03-2010 19:05

Vildt...
 
Utroligt en mur kan vælte af sig selv, har vi fået et jordskælv i vestjylland også ?, godt der ikke skete person skade..

Softice 10-03-2010 19:28

Fy for den da. Forhåbentlig er huset bedre fastgjort.

Lars T 11-03-2010 11:25

HOLD DA KÆFT det er vildt ud.!!
Der har du/I da godt nok været heldige.. Ned i kiosken og træk en lotto-kupon.!!

Hvorfor vil/skulle forsikringen ikke dække den skade?

bhvvs 11-03-2010 16:02

3 Vedhæftelse(r)
Det så meget uoverskueligt ud i går, men det er straks bedre i dag, hvor der er blevet ryddet op efter "murens Fald". :D Så er det bare med at få ordnet soklen, så der kan komme noget plankeværk op, ikke flere mure her.
Ud fra billederne skulle man ikke tro disse billeder er taget dagen efter, sneen er væk, takket været et godt tøvejr i dag.
De siger det er en frostskade, derfor vil de ikke dække, men jeg er ikke færdig med dem endnu, men det kan være jeg bliver helt fri for dem, men nu må jeg bare vente og se, har haft samme selskab i over 30 år uden skader,

Lars T 11-03-2010 16:15

Det er da nogle før og efter billeder en plastikkirurg ville være stolt af.! Damn der er blevet ryddet..

typisk forsikringsselskaber :) Er der ikke en bruger herinde som arbejder i forsikringsbranchen.? Måske han/hun kunne kaste lys på hvorfor det er så svært at få dækkes åbenlyse skader/uheld?


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,574
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, kristymc1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:12.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden