Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 558
1 medlemmer og 557 gæster
Gordonsaill
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Generelle spørgsmål (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Afstandsbøjler over kalechen. (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=548)

hammerholt 02-11-2008 20:12

Afstandsbøjler over kalechen.
 
1 Vedhæftelse(r)
Skulle der mon være nogen der har tænkt på det samme som mig?
Jeg kunne godt tænke mig at lade min kaleche blive på båden hele vinteren (mest fordi jeg ikke har en vinterkaleche), og har derfor tænkt på at lave nogle afstandsbøjler, og derefter trække en presenning henover hele herligheden, med en afstand på en 5 til 10 centimeter, for at undgå at kalechen bliver jordslået.

Det der er mit problem er, hvordan jeg fastgør bøjlerne til de gribelister, der findes på min båd på taget af kahytten og langs vinduerne i cockpit. Er der nogen der ved, hvor man kan købe beslag i nylon eller acryl til montering på 22mm rør ? ? ?
Der findes masser af disse beslag til forskellige formål, f.eks til fastgørelse af fendereholdere på søgelender (se vedlagte billeder), men kan man få dem løse ??

Hilsen
Ole

goffy 02-11-2008 20:52

Citér:

Originally Posted by hammerholt (Indlæg 3457)
Skulle der mon være nogen der har tænkt på det samme som mig?
Jeg kunne godt tænke mig at lade min kaleche blive på båden hele vinteren (mest fordi jeg ikke har en vinterkaleche), og har derfor tænkt på at lave nogle afstandsbøjler, og derefter trække en presenning henover hele herligheden, med en afstand på en 5 til 10 centimeter, for at undgå at kalechen bliver jordslået.

Det der er mit problem er, hvordan jeg fastgør bøjlerne til de gribelister, der findes på min båd på taget af kahytten og langs vinduerne i cockpit. Er der nogen der ved, hvor man kan købe beslag i nylon eller acryl til montering på 22mm rør ? ? ?
Der findes masser af disse beslag til forskellige formål, f.eks til fastgørelse af fendereholdere på søgelender (se vedlagte billeder), men kan man få dem løse ??

Hilsen
Ole

jeg købte fenderholder for et par år siden og da skulle jeg også købe disse beslag for de fulgte ikke med holderene. jeg købte det hos masnedø marineservice

Lars T 03-11-2008 09:05

Hej Ole,
Du kan finde dem online hos palby/watski :) Ellers er det blot ned til din lokalebådpusher.

Kan du ikke piller kalechen af og lade stængerne bære/støtte presseningen??
Der dannes helt sikekrt en masse kondens under kalechen og det kan jo være med til at ødelægge den..


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,525
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Brantsmoomasar
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden