Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 581
1 medlemmer og 580 gæster
Edwardapown
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Optur og nedtur (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2848)

Softice 18-12-2010 06:31

Optur og nedtur
 
Optur er at man skal hjem og holde jul med fruen og ungerne der alle glæder sig til at man kommer hjem .ghw-
Nedtur er at man skal forlade sol, strand og 30 grader plus for vejret hjemme. :cry:
Optur er at man ved at man skal ned i varmen igen i det nye år. fjupeqopq

-.ljjj- GLÆDELIG JUL TIL ALLE -.ljjj-

Lars T 18-12-2010 09:38

Du kan glæde dig kan du..! Vi har fået 20-30cm i nat og jeg er netop kommet ind efter 1½ times snerydning.! Først knækkede skovlen, og så knækkede kosten :):) Det bliver en god dag :)

Miss Mancini 18-12-2010 09:46

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 28938)
Du kan glæde dig kan du..! Vi har fået 20-30cm i nat og jeg er netop kommet ind efter 1½ times snerydning.! Først knækkede skovlen, og så knækkede kosten :):) Det bliver en god dag :)

Det kan da ikke være fordi du har skovlet så ivrigt - lagde du ikke tingene på vejen og kørte Alfa´en henover...:):) Så slipper du jo også for at skovle mere sne, for der frarådes al unødig kørsel i store dele på Sjælland.

Du kan så passende bruge et par timer på divanen inden der kommer håndbold...:):) - gad vide om de bytter trøjer efter kampen..:)

Lars T 18-12-2010 09:53

Fraråder de det? Det er også lige meget, da ingen af bilerne kan kører i det her vejr :(:D

PS - jeg ved ikke om de bytter trøjer, men der er altid vandkamp i omklædningsrummet bagefter, at de så alle er lesbiske er bare øv :):)

Ulman 18-12-2010 09:55

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 28942)
Fraråder de det? Det er også lige meget, da ingen af bilerne kan kører i det her vejr :(:D

PS - jeg ved ikke om de bytter trøjer, men der er altid vandkamp i omklædningsrummet bagefter, at de så alle er lesbiske er bare øv :):)

ja, men lebbe-jader er også ok :-)

Lars T 18-12-2010 09:58

:D:D

Peter508 18-12-2010 11:13

Alle jader er okay, der skelner rigtige mænd ikke -dlof--f

Som jeg meget dumt engang svarede min kone på dette spørgsmål:

"hvad tænder du egentlig på, tykke, tynde, unge, gamle, hvad" ??

Mit enkle svar "tilgængelighed".....

Hvilket ikke ubetinget falder i god jord ved ens kone...-dlof--f

Clasg 18-12-2010 13:05

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 28942)
, at de så alle er lesbiske er bare øv :):)

Den myte er lige blevet aflivet i avisen i går. Der er kun 2 piger (som jeg husker det) der var lesbiske. Resten er frit bytte,.... drenge :)

Ulman 18-12-2010 13:09

Citér:

Originally Posted by Clasg (Indlæg 28971)
Den myte er lige blevet aflivet i avisen i går. Der er kun 2 piger (som jeg husker det) der var lesbiske. Resten er frit bytte,.... drenge :)

Jeg har faktisk slet ikke noget imod lesbiske. Jeg har selv været det i årevis. Jeg mener: jeg er jo kun til piger.

bhvvs 20-12-2010 22:33

1 Vedhæftelse(r)
Optur må være når man kan sidde i vinduet og nyde al den sne der er faldet, uden at man skal ned og skovle det væk. Der er faldet ca. 10 cm sne på ca. 3 timer. :D :D :D

goffy 20-12-2010 22:43

jeg nyder også udsigten ud af stuevinduet, det er da flot med det nyfaldne sne :D
kikker jeg ud af vinduerne på den anden side af huset ser jeg 20 meter fortov der skal ryddes sssurr

Softice 21-12-2010 05:06

Citér:

Originally Posted by goffy (Indlæg 29094)
jeg nyder også udsigten ud af stuevinduet, det er da flot med det nyfaldne sne :D
kikker jeg ud af vinduerne på den anden side af huset ser jeg 20 meter fortov der skal ryddes sssurr

Det er s.. noget af en omvæltning at komme fra +35 til lige nu -14 og 100m markvej + gårdsplads der skal ryddes, men det klare den lille brum brum. Jeg købte for mere end 10 år siden en Doro 2 takts sneslynge det gør livet meget nemmere. Den har gjort det fantastisk. 20 min så er der farbart.

Searider 21-12-2010 10:13

Citér:

Originally Posted by Ulman (Indlæg 28973)
Jeg har faktisk slet ikke noget imod lesbiske. Jeg har selv været det i årevis. Jeg mener: jeg er jo kun til piger.

jeg har ikke noget imod bøsser.. jeg mener, så er der jo flere piger til os andre :-D

Miss Mancini 21-12-2010 16:48

Citér:

Originally Posted by Searider (Indlæg 29100)
jeg har ikke noget imod bøsser.. jeg mener, så er der jo flere piger til os andre :-D

Jeg ville sgu´ nok som far blive lidt skuffet, hvis min søn kom og fortalte, at han var b....

Så hellere at han var til kvinder, og så måtte vi andre nøjes med 3 elskerinder fremfor 4....:):):)

Manorwar 21-12-2010 16:58

[QUOTE=nytdrev.dk;29103]Jeg ville sgu´ nok som far blive lidt skuffet, hvis min søn kom og fortalte, at han var b....

QUOTE]
hvad??hvofor er du SKUFFET -dlof--f-dlof--f-dlof--f hvis din søn bøsse ??


Du skal blive en stolt brolfchen !!Søn som far ..

-dlof--f-dlof--f-dlof--f
og husk lige de 4 pizza ..dårlig service by the way ,jeg venter stændigvæg..

Miss Mancini 21-12-2010 17:09

Citér:

Originally Posted by Manorwar (Indlæg 29104)
og husk lige de 4 pizza ..dårlig service by the way ,jeg venter stændigvæg..

Er du ikke kommet fri af sneen endnu...:)) ? Jeg kommer gerne og trækker dig fri, men det er til samme takster, som du tager ved bjærgning af fartøjer..:)


INGEN RABAT TIL FOLK MED LAND RØVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Manorwar 21-12-2010 18:06

Citér:

Originally Posted by nytdrev.dk (Indlæg 29105)
Er du ikke kommet fri af sneen endnu...:)) ? Jeg kommer gerne og trækker dig fri, men det er til samme takster, som du tager ved bjærgning af fartøjer..:)


INGEN RABAT TIL FOLK MED LAND RØVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


rabatt er en by i russland -prøv googel...-dlof--f-dlof--f
mine taxter er fint ,men koster mine kunder ingen penge ,jeg afregne ja med tyskerne
og lige en pirate (; GRIN ----tro du at snee kan stoppe en defender ??
jeg kør gerne race med dig MEN jeg bestimmer strækning...-dlof--f-dlof--f
til venstre fra strib swingerklub findest der en fint stykke skov...-dlof--f-dlof--
by the way ..er du stændigvæk ikke "out of the closet"
ups....jeg beklager -dlof--f-dlof--f der hvar ja "hemelig"

WHAT`s going on with my 4 pizza???

Miss Mancini 21-12-2010 18:39

Citér:

Originally Posted by Manorwar (Indlæg 29107)
rabatt er en by i russland -prøv googel...-dlof--f-dlof--f
mine taxter er fint ,men koster mine kunder ingen penge ,jeg afregne ja med tyskerne
og lige en pirate (; GRIN ----tro du at snee kan stoppe en defender ??
jeg kør gerne race med dig MEN jeg bestimmer strækning...-dlof--f-dlof--f
til venstre fra strib swingerklub findest der en fint stykke skov...-dlof--f-dlof--
by the way ..er du stændigvæk ikke "out of the closet"
ups....jeg beklager -dlof--f-dlof--f der hvar ja "hemelig"

WHAT`s going on with my 4 pizza???

Hvis du sætter motoren til at forvarme nu, så er den startklar til
foråret 2011...:):):):) Til den tid har jeg fjernet 200 sømærker i indre danske farvande, og du skal betale for 200 drevskader....:):):):)

Miss Mancini 21-12-2010 18:51

Min ven kører rundt med lune pizzaer i Middelfart, men kan ikke finde "The Piratens Place"........:)

Jeg sagde, at han skal kigge efter en "bunker", hvor indkørslen er blokeret med mahognibrænde, og "Kartoffelwomen" bag gardinerne i stram nederdel sammen med en forvirret mandsperson i "lederhosen" og vandpibe.....:)

Nu siger min ven, at han har fundet stedet, og der står "Strib Swingerklub" på døren...:)

Manorwar 21-12-2010 20:15

Citér:

Originally Posted by nytdrev.dk (Indlæg 29109)
Min ven kører rundt med lune pizzaer i Middelfart, men kan ikke finde "The Piratens Place"........:)

Jeg sagde, at han skal kigge efter en "bunker", hvor indkørslen er blokeret med mahognibrænde, og "Kartoffelwomen" bag gardinerne i stram nederdel sammen med en forvirret mandsperson i "lederhosen" og vandpibe.....:)

Nu siger min ven, at han har fundet stedet, og der står "Strib Swingerklub" på døren...:)

ne da stå strib svingerklub og og MEMBERS ONLY-dlof--f-dlof--f
skal hils fra din kone -dlof--f-dlof--f-dlof--f

jep og hvofor har har ja ikke levert mine bestilling ednu ???? mangler stændigvæg mine pizzas
jeg tro jeg køber mine dreve og pizzas fra nu KUN i tyskland
billiger -bedre-og med "service""
Vorsprung duch technik
brolfchen .send din bud igen ....kan du ikke levere???
na er der richtig at du drevpusher kan ikke levere en so nemt bestilling....


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,576
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Pechi_ovEr
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:56.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden