Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 441
0 medlemmer og 441 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Elektronik (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Piraten sælger sabotagefri GPS Tracking system (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2673)

Manorwar 11-09-2010 11:30

Piraten sælger sabotagefri GPS Tracking system
 
BAVARIA Yachtforsikring servicekontor DK starter per 1.10. salg af en ny og unik (100% sabotagefri) GPS trackingsystem specielt til både og UB motorer
med live onlinetracking,geofence,ankeralarm,motorstartalarm , mfl.

Med vores trackere kan du også styre flere forskellige funktioner på din båd fra din hjemecomputer eller mobiltelefon,
eks.er tilslutning af inbrudsalarm, vandsensor ,bilgepumpe,belysning, mfl. muligt.

Med muligheden for at tilslutte forskellige kredsløb opnår du en bekvemmelighed, som du ikke før har været vandt til.
Du kan tænde for varmen, inden du skal ud og sejle i din båd, eller tænde for køleskabet så det er klart til de madvare du har med, når du ankomer til din båd.
Du kan også tilkoble motoren i din båd til trackeren, så du får en alarm, hvis motoren starter uden du er klar over det. Derved har du også en tyverialarm indbygget i din tracker.
Nemt og enkelt via de mobilnumre du tilknytter din tracker, eller via din personlige hjemmeside med vores specielt udviklede online kontrolsystem.

Det ekstra 4000mAh batteri der følger med trackeren er din sikkerhed , hvis trackeren ikke får strøm fra bådens motor/batteri længere fordi tyven har klippet bådens kabler.

Vores gps tracker er helt specielt og ulig noget andet på markedet, da der er umuligt at misbruge/spore.

Systemen virker i hele verden.


Pris kun 1599. inkl 25% moms.
+ TDC abo.
Montage af systemen er nemt og enkelt. (ca 30 min.)
Har du ingen teknisk knowhow er montering fra TDC´s servicepersonale eller din bådforhandler muligt.


Ingen billigt chinalort. -dlof--f
Forsikringsgodk. med 10% rabat på BAVARIA kaskoforsikring.
Inkl. backup batteri med op til 4 uger levetid.
Details snart her på siden.

jensjakob 11-09-2010 20:23

Jeg har nogle bilklubber jeg gerne vil tippe om dette - da vi godt kan bruge en GOD GPS tracker til rette pris i andre sammenhænge.

Kan den også købe sog bruges med f.eks et billigt Bibob abonnement, eller er det tvungetbundet til TDC?

Searider 11-09-2010 20:43

Jeg vil gerne købe 1, hvordan gør jeg?

erjohans 11-09-2010 22:12

Når Bavaria giver 10% rabat på præmien når man har en Gps tracker, hvorfor har Bavaria så efter 4 måneder endnu IKKE udbetalt denne rabat til mig.Det begynder snart at ligne den måde vores tidligere mægler fra Berlin opførte sig på.

Manorwar 12-09-2010 06:22

tak for interessen -info om hjemesiden mfl kommer snart,grundet at vi bruger tdc abo er at systemen skal også virke i udlandet,og at systemen ikke kør over mobilnet men datanettet og dermed ikke kan hakkes (128kb krybtering som eks. netbank bruges)

erling ang din rabat - der skyldes en fejl i systemen -jeg har allerrede send en sur mail pchackkktil vores bogholderi..jeg beklager ventetiden..

kylle 12-09-2010 19:17

Citér:

Originally Posted by Manorwar (Indlæg 26896)
BAVARIA Yachtforsikring servicekontor DK starter per 1.10. salg af en ny og unik (100% sabotagefri) GPS trackingsystem specielt til både og UB motorer
med live onlinetracking,geofence,ankeralarm,motorstartalarm , mfl.

Med vores trackere kan du også styre flere forskellige funktioner på din båd fra din hjemecomputer eller mobiltelefon,
eks.er tilslutning af inbrudsalarm, vandsensor ,bilgepumpe,belysning, mfl. muligt.

Med muligheden for at tilslutte forskellige kredsløb opnår du en bekvemmelighed, som du ikke før har været vandt til.
Du kan tænde for varmen, inden du skal ud og sejle i din båd, eller tænde for køleskabet så det er klart til de madvare du har med, når du ankomer til din båd.
Du kan også tilkoble motoren i din båd til trackeren, så du får en alarm, hvis motoren starter uden du er klar over det. Derved har du også en tyverialarm indbygget i din tracker.
Nemt og enkelt via de mobilnumre du tilknytter din tracker, eller via din personlige hjemmeside med vores specielt udviklede online kontrolsystem.

Det ekstra 4000mAh batteri der følger med trackeren er din sikkerhed , hvis trackeren ikke får strøm fra bådens motor/batteri længere fordi tyven har klippet bådens kabler.

Vores gps tracker er helt specielt og ulig noget andet på markedet, da der er umuligt at misbruge/spore.

Systemen virker i hele verden.


Pris kun 1599. inkl 25% moms.
+ TDC abo.
Montage af systemen er nemt og enkelt. (ca 30 min.)
Har du ingen teknisk knowhow er montering fra TDC´s servicepersonale eller din bådforhandler muligt.


Ingen billigt chinalort. -dlof--f
Forsikringsgodk. med 10% rabat på BAVARIA kaskoforsikring.
Inkl. backup batteri med op til 4 uger levetid.
Details snart her på siden.

Hej Manowar

Jeg er lige med på en lytter her...

Jeg har dog lige et par Q's som du måske kan svare på...

Dimensioner ?

Hvile strøm ?

Vedligeholdelses ladning hvor ofte ? og hvad stiger hvile strømmen så til ?

Binder man sig til et abonnement hos TDC eller jer ?

antal aux indgange/zoner ?

Og så bare lige et godt råd.. lad vær med at love at den er umulig at spore eller misbruge ;-)

Manorwar 15-09-2010 16:28

so nu er kontrakten tegnet ..og piraten har få eksklusiv rettigheder til salg af de nye tracking system i europa .
details,link til homepage etc. snartest..
der er iøvrigt FRU pirate som styrman med tracksalg ..DDriver
INFO
vi kommer den 1.10.2010 online
NU med 2 sytemer -bygget og udvikled i DANMARK

inkl. en 100% vandæt til inbygning i udenbordsmotor 15-350 hk

Vi har også lige få forespørgelse fra en stort UB motorproducent -dlof--f-dlof--f

jensjakob 15-09-2010 16:32

Godt gået :-)

<Skal du så sætte en i nakken på NytDrev så du altid ved hvor du kan fange ham?>

Manorwar 15-09-2010 19:22

ikke i nakken
-dlof--f-dlof--f-dlof--f-dlof--f

jensjakob 15-09-2010 19:55

Er der SÅ! gode antenner på dem at de kan sende og modtage selvom de er godt skjult? :-D

Selvfølgelig :-D

Manorwar 15-09-2010 20:17

ja-dlof--f-dlof--f
vi har en specielt brolfchentracker
den kan gemmes rigtig dypt i alle åbninger og den virker som en brobiz på lillebeltbroen
den kan sende 10.000 volt strømstød ( faktisk rigtig god med analkløe)
hvis han glemer piratens bropenge igen.-.ndhr--dlof--f-dlof--f-dlof--f

Chribs 15-09-2010 20:41

Hvad er modelnavnet på denne tracker og hvor lang tid kan den klare sig på dens egen indbyggede batteri efter bådens batteri er afmonteret ?

Miss Mancini 15-09-2010 20:47

1 Vedhæftelse(r)
Pas på du ikke kommer til at lide samme skæbne som din fætter Hansi....:)

bhvvs 15-09-2010 22:11

Hvor er det skønt at se, at to gutter kan køre sådan på hinanden i al venskabelighed, det er som altid en førnøjelse at læse disse indlæg. fjupeqopq fjupeqopq fjupeqopq

Manorwar 17-09-2010 15:45

modelnavn kommer-dlof--f-dlof--f
vi har min. 14dgn backupbatteri.

Citér:

Originally Posted by Chribs (Indlæg 26950)
Hvad er modelnavnet på denne tracker og hvor lang tid kan den klare sig på dens egen indbyggede batteri efter bådens batteri er afmonteret ?


Lasse D 17-09-2010 16:15

Citér:

Originally Posted by Manorwar (Indlæg 26945)
ikke i nakken
-dlof--f-dlof--f-dlof--f-dlof--f

Ti hi....... fnis

LOL

thg 17-09-2010 16:23

Hvis jeg skulle give et par forslag til rigtig gode detaljer til sådan en som de fleste andre ikke tilbyder ville det være:

Til/frakobling m. fjernbetjening (meget nemmere end at skulle sende en sms)

Indbygget rystesensor som ville være yderst brugbart til trailerbåde og under vinteropbevaring hvis nogen kravler op i båden når den står på land

Tilslutning af PIR sensor således at man ville blive alarmeret hvis der var fremmede i båden (meget brugbart for folk med fast havneplads hvor en rystesensor ikke kan anvendes!)

Tilslutning af temperatursensor så man kunne blive alarmeret ved nogle forudbestemte temperaturer

Tilslutning af et mini kamera m. PIR sensor hvor billederne bliver gemt på et SD-kort

Ved alarm er det bedre at man får et opkald på sin telefon end en sms (som de fleste gps-trackere gør) - jeg ville ikke vågne midt om natten fordi jeg fik en enkelt sms - det ville jeg derimod hvis telefonen ringede!

erjohans 26-10-2010 22:25

Det kan godt være at du beklager ventetiden ang. det manglende returbeløb. Det er faktisk siden foråret dette problem har stået på. Du skriver at det er pga computerproblemer at jeg ikke har fået pengene retur. Mon de samme problemer også gælder når Bavaria skal have deres præmie penge?.
Hvis den samme langsommelighed gør sig gældende når en kunde skal have udbetalt penge for en forsikringsskade kommer han vist ikke ud og sejle de næste par år.
Ralph NU er det vist på tide at stoppe de fine ord og floskler og vise at Bavaria og du er noget man kan stole på i fremtiden.

Manorwar 27-10-2010 07:43

jep alt for dårlig med de ventetid .jeg beklager .

send mig lige dine policenummer via pm og jeg sparke røv i vores bogholderi..

thor 27-10-2010 12:26

Hvordan kan i garantere at systemet ikke kan jammes jeg har haft en anden og det skete med den


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,990
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Wbizcebek
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:19.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden