Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 630
1 medlemmer og 629 gæster
hvFluog
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Generelle spørgsmål (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Blive opdateret om bådverden. (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1310)

yachtinfront 11-05-2009 16:45

Blive opdateret om bådverden.
 
For nyligt blev Yachting Front officielt, og interessen har været stor. Har du endnu ikke opdaget www.yachtingfront.jokiweb.dk , så er tiden måske inde.

Yachting Front giver dig nyheder fra danskernes mest populære sejlmagasiner samlet på et site. Blive opdateret om seneste nyt, og besøg www.yachtingfront.jokiweb.dk

Jeg håber du vil få glæde af Yachting Front, og så benyt muligheden til at skriv dine kommentarer, og hvad der kan gøre servicen endnu beder.

Lars T 11-05-2009 19:47

Hej, Og velkommen til Fenderen.

Smart site du linker til - jeg antager at det er dit? :)
Vil der være mulighed for at lave små "reklamer" på Fenderen som linker til nogle artikler? f.eks ud i venstre side? eller noget lign.?

Hvilke muligehder er der ellers?

yachtinfront 11-05-2009 19:59

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 12638)
Hej, Og velkommen til Fenderen.

Smart site du linker til - jeg antager at det er dit? :)
Vil der være mulighed for at lave små "reklamer" på Fenderen som linker til nogle artikler? f.eks ud i venstre side? eller noget lign.?

Hvilke muligehder er der ellers?

Så skal jeg have af vide mere specifikt hvad du har i tankerne?

Lars T 11-05-2009 20:24

Jamen jeg kunen da sagtens forestille mig at vi lave en box ude i venstre side hvor så de 3,4 eller 5 senest artikler automatisk og løbende blev opdateret.
Hvad forestiller du dig ellers selv? :)
Jeg antog det var en form for samarbejde mellem yachtingfront og Fenderen, eller var det indlæg blot ment for at skaffe mere trafik til dit site? :)

Var det dit site?

JOR 11-05-2009 22:17

Citér:

Originally Posted by yachtinfront (Indlæg 12642)
Så skal jeg have af vide mere specifikt hvad du har i tankerne?

Kan du udsende RSS feed? for så kan vi lave et forum der modtager dem automatisk :rolleyes:

yachtinfront 12-05-2009 12:52

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 12650)
Jamen jeg kunen da sagtens forestille mig at vi lave en box ude i venstre side hvor så de 3,4 eller 5 senest artikler automatisk og løbende blev opdateret.
Hvad forestiller du dig ellers selv? :)
Jeg antog det var en form for samarbejde mellem yachtingfront og Fenderen, eller var det indlæg blot ment for at skaffe mere trafik til dit site? :)

Var det dit site?

Yachting Front er ikke interesseret i at indgå et forpligtende samarbejde.
Det bedste der tilbydes er: http://www.yachtingfront.jokiweb.dk/...nk-banner.html ( Se nederste Link) Dette er tilpasset til din venstre spalte på fenderen.dk

Alt der skal gøres er at indsætte denne HTML kode:

<iframe name="I1" marginwidth="1" marginheight="1" height="400" width="175" title="yachtingfront-news-banner-175-300" scrolling="no" border="0" frameborder="0" src="http://www.yachtingfront.jokiweb.dk/banner/insideframe-banner.html">
Webbrowseren understøtter ikke indbyggede rammer eller er aktuelt konfigureret til ikke at vise indbyggede rammer.
</iframe>

Nyhederne bliver opdateret live.

Og Ja jeg administrerer www.yachtingfront.jokiweb.dk

Lars T 12-05-2009 13:24

Hej Yachtinfront.

Umiddelbart finder jeg ikke dit oplæg særlig interessant, specielt ikke når der bliver kommunikeret, i min optik, noget alternativt og ikke tilnærmelsesvis samarbejdsvilligt. :)

Jeg føler at du blot har oprettet en profil for at skabe trafik til/på dit site.
Du har ikke introduceret dig selv, evt. et navn, har ikke tilføjet noget som helst i din profil, så reel har jeg et problem med at have en bruger som ikke ønske at bidrage med noget til sitet. Du har sågar ikke engang svaret på vores spørgsmål.

Fenderen.dk er et videndelingssite som er 100% afhængig af dens brugere. Det er med andre ord brugerne som kommer med alt indhold, stiller spørgsmål, oprette gallerier, fortælle om deres erfaringer - kort fortalt bidrager med indhold til sitet. Kan du se hvor jeg vil hen? ;)

Principielt har jeg intet problem i at du linker til dit site, da jeg syntes dit site er interessant, men jeg læser lidt dine indlæg som om du ikke ønsker at bidrage kontruktivit og positivt til fenderen.dk men derimod kun vil skabe trafik til dit site, så vælger vi ikke at gå videre med "samarbejde-idéen".

ChristianX 12-05-2009 13:55

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 12704)
Hej Yachtinfront.

Umiddelbart finder jeg ikke dit oplæg særlig interessant, specielt ikke når der bliver kommunikeret, i min optik, noget alternativt og ikke tilnærmelsesvis samarbejdsvilligt. :)

Jeg føler at du blot har oprettet en profil for at skabe trafik til/på dit site.
Du har ikke introduceret dig selv, evt. et navn, har ikke tilføjet noget som helst i din profil, så reel har jeg et problem med at have en bruger som ikke ønske at bidrage med noget til sitet. Du har sågar ikke engang svaret på vores spørgsmål.

Fenderen.dk er et videndelingssite som er 100% afhængig af dens brugere. Det er med andre ord brugerne som kommer med alt indhold, stiller spørgsmål, oprette gallerier, fortælle om deres erfaringer - kort fortalt bidrager med indhold til sitet. Kan du se hvor jeg vil hen? ;)

Principielt har jeg intet problem i at du linker til dit site, da jeg syntes dit site er interessant, men jeg læser lidt dine indlæg som om du ikke ønsker at bidrage kontruktivit og positivt til fenderen.dk men derimod kun vil skabe trafik til dit site, så vælger vi ikke at gå videre med "samarbejde-idéen".

Så sandt som det er sagt! sssurrsssurr

Strøyer 12-05-2009 14:07

Citér:

Originally Posted by ChristianX (Indlæg 12706)
Så sandt som det er sagt! sssurrsssurr



Heelt enig..

yachtinfront 12-05-2009 14:49

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 12704)
Hej Yachtinfront.

Umiddelbart finder jeg ikke dit oplæg særlig interessant, specielt ikke når der bliver kommunikeret, i min optik, noget alternativt og ikke tilnærmelsesvis samarbejdsvilligt. :)

Jeg føler at du blot har oprettet en profil for at skabe trafik til/på dit site.
Du har ikke introduceret dig selv, evt. et navn, har ikke tilføjet noget som helst i din profil, så reel har jeg et problem med at have en bruger som ikke ønske at bidrage med noget til sitet. Du har sågar ikke engang svaret på vores spørgsmål.

Fenderen.dk er et videndelingssite som er 100% afhængig af dens brugere. Det er med andre ord brugerne som kommer med alt indhold, stiller spørgsmål, oprette gallerier, fortælle om deres erfaringer - kort fortalt bidrager med indhold til sitet. Kan du se hvor jeg vil hen? ;)

Principielt har jeg intet problem i at du linker til dit site, da jeg syntes dit site er interessant, men jeg læser lidt dine indlæg som om du ikke ønsker at bidrage kontruktivit og positivt til fenderen.dk men derimod kun vil skabe trafik til dit site, så vælger vi ikke at gå videre med "samarbejde-idéen".

Det er da en skam at du ikke finder mit oplæg interessant, men det lyder til at vi alle er enige.

ENN 12-05-2009 14:57

Citér:

Originally Posted by Strøyer (Indlæg 12710)
Heelt enig..

+1 Smokeyfisher

Lars T 12-05-2009 19:38

Citér:

Originally Posted by yachtinfront (Indlæg 12715)
Det er da en skam at du ikke finder mit oplæg interessant, men det lyder til at vi alle er enige.

enigheden hersker der vidst ingen tvivl om :)
Du er mere end velkommen til at bidrage fagligt og konstruktivt til sitet på et senere tidspunkt, skulle du selv ønske det.


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,638
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, rosemarykh1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:51.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden