Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 506
1 medlemmer og 505 gæster
BlazeJart789looda
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Generelle spørgsmål (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Juleaften - Har det været en god aften, og hvad gjorde den speciel ? (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=746)

Strøyer 25-12-2008 00:12

Juleaften - Har det været en god aften, og hvad gjorde den speciel ?
 
Denne aften var speciel Pga. at ungerne havde er god aften og bare at se deres ansigter, og deres måde at modtag gaver på.
Så er der sgu noget man har gjort rigtigt, og er stolt af sine unger.
jeg fik et par gode bøger mørch.s DERFOR og kriminalhistorie 2008.
sautepande osv.
Hvad med jer ?


Jeg kan ikke rette overskriften ???
Jan

JOR 25-12-2008 08:44

Lidt sjovt..... jeg sad lige og talte med fruen om præcist det samme..... :)

Med hensyn til gaver, så må jeg indrømme jeg ikke rigtigt mente jeg havde noget jeg ønskede, men...... Der tog de røven på mig - jeg fik lige alle 5 KLOVN DVD'er

Hvor fedt...... dem glæder jeg mig helt vildt til at tygge igennem.... :)

Lars T 25-12-2008 09:44

Uha, høsten har været god ved hr. Tonø - meget god..!

1 stk bogen "big boys toys" :)
1 stk HB jakkesæt
1 stk hjelm-monteret kamera til ski og vandski - Kameraet er vandtæt.. Bliver super cool
1 stk trillebør, den gamle skulle udskiftes :)
3 stk lang ærmede HB t-shirts
3 stk HB trøjer
PS - fik også mandlen ;)

Anders kr 25-12-2008 11:58

Hold da op Lars,
Det var en fed gave den med hjelmen, hmm glæder mig til at se den action,

JEg havde også en god aften, rigtig god,

Samlingen af Olsen banden fil, deres 40års halløj,
Samsø samsø trøje,
Diesel T-Shirt
Noget "Van et eller andet dufte vand"

Og en hemmelig STOR gave

Jeg fik mandlen :o)

nicolajjetrider 25-12-2008 12:02

Fed aften med dejlige gaver og masser af jule hygge... Det er fanme top doller når familien er samlet til sådan en aften.

Anders du har vel bare fået en bil?

Anders kr 25-12-2008 12:38

Hmm den stod på sedlen, men da den ikke kunne være under træet blev det ikke en bil, :-(

ENN 25-12-2008 20:14

Det var en perfekt juleaften

Børnene glædede sig over alt fatteevne og at se dem når de fik det de havde ønsket sig var simpelthen skønt - glæden i børns øjne er ubeskrivelig.

Selv fik jeg et Märklin tog - se bare her - det er en begrænset serie af DSB`s damplokomotiv - et samlerobjekt





Derudover fik jeg nogle flere maritime bøger til samlingen nemlig:

http://www.forlagetnautilus.dk/JKL-omslag.jpg

http://www.forlagetnautilus.dk/KFIX%...y%20mindre.jpg

Jeg er ved at have det meste af samlingen fra forlaget Nautilus og det er skønne bøger med sejlberetninger og historik etc. fra de forskellige rederier

Så juleaften var på enhver måde perfekt :D

Jess 25-12-2008 23:44

God og hyggelig aften også her , jeg skal på taget og montere min nye vejrstation, når jeg har fået læst mine bøger og knaldet alle 4 Indiana jones film af -.ljjj--.ljjj--.ljjj-

moseboen 26-12-2008 07:46

jeg fik begge mandler i år:) men sagde ikke noget før alt var spist op :) fik dem i de 2 første portioner og så kunne jeg ikke mere så måtte de spise resten og få ondt i maven :D

og der fik jeg en engel og en gris med højtaler i trynen-.ljjj-

ENN 26-12-2008 11:00

Julen er jo langt fra forbi endnu - om 2 timer har vi den årlige store julefrokost her i huset Party0012

Og i morgen når vi vågner kører vi til Sverige hvor vi skal slappe af med gode venner og naboer samt holde nytårs aften -.ljjj-

Lars T 27-12-2008 18:20

Hmmm lyder da hyggeligt nok Esben - men jeg tror det er meget godt for min tøjkollektion at julen er overstået ;)

Albjerg 27-12-2008 19:20

Jow - julen var god igen i år.

Topscorerne på gavelisten var nok 2 bøger: 50 whiskyer du skal smage før du dør (KÆMPE HIT) og 50 øl du skal smage før du dør. Hermed er der så oplæg til de næste par års ønskesedler :-) Så nu mangler vi bare at komme ud og brænde alt for meget fyrværkeri af...... Og dem med nødraketterne er nogle FJOLSER !!!!!!!! :-(

Lars T 28-12-2008 21:03

Citér:

Originally Posted by Albjerg (Indlæg 5718)
Og dem med nødraketterne er nogle FJOLSER !!!!!!!! :-(

Helt enig - latteligt at SOK skal bruge penge på det. Det er jo nok ikke småpenge de bruger af skatteydernes hårdt tjente løn..

Strøyer 28-12-2008 21:12

NICE:::
Hvad kommer røgen og lyden fra ?

Måske et dumt spm. men generere den selv røgen, og af hvad ?
Hvad med lyden ?

Citér:

Originally Posted by ENN (Indlæg 5658)
Det var en perfekt juleaften

Børnene glædede sig over alt fatteevne og at se dem når de fik det de havde ønsket sig var simpelthen skønt - glæden i børns øjne er ubeskrivelig.

Selv fik jeg et Märklin tog - se bare her - det er en begrænset serie af DSB`s damplokomotiv - et samlerobjekt





Derudover fik jeg nogle flere maritime bøger til samlingen nemlig:

http://www.forlagetnautilus.dk/JKL-omslag.jpg

http://www.forlagetnautilus.dk/KFIX%...y%20mindre.jpg

Jeg er ved at have det meste af samlingen fra forlaget Nautilus og det er skønne bøger med sejlberetninger og historik etc. fra de forskellige rederier

Så juleaften var på enhver måde perfekt :D


ENN 28-12-2008 21:52

Det er et digitalt märklin tog - lyden genererer den selv og røgen kommer fra en røginsats i skorstenen - man påfylder en røgvædske der så opvarmes og giver røgen

Alt kan digitalt fjernstyres

ENN 17-01-2009 15:10

Skulle lige følge lidt op på julegaverne

Märklin banen er blevet taget i brug igen efter 20 års stilstand - børnene elsker den og i dag blev der indkøbt märklin dele til at digitalisere hele banen og alle de gamle lokomotiver etc. der er sket en udvikling uden sidestykke siden jeg for mange år siden byggede märklin alt er elektronisk nu og lokomotiver etc har et hav af funktioner

Men de ældre märklin kan ombygges til digital drift med lyd etc så det projekt er nu opstartet

For dem der måtte interesere sig for märklin så kan det anbefales at besøge fx märklin center i gentofte - en mega märklin shop med alt hvad hjertet kan begære - og entusiastiske ekspedienter der gerne hjælper og forklarer

Miss Mancini 17-01-2009 16:23

Citér:

Originally Posted by ENN (Indlæg 7122)
For dem der måtte interesere sig for märklin så kan det anbefales at besøge fx märklin center i gentofte - en mega märklin shop med alt hvad hjertet kan begære - og entusiastiske ekspedienter der gerne hjælper og forklarer

Det lyder spændende. Jeg fik min første Märklin togbane for mange år siden - dengang sagde det mig ikke rigtig noget. Jeg var mere interesseret i biler og både...:)

Som tiden er gået, synes jeg faktisk det er spændende med Märklin tog - det er kult i mine øjne.

Hvor mere præcist ligger Märklin Center Gentofte ?

Jeg tror gerne at ekspedienterne i MCG er nørder - det samme kunne ønskes i flere marinebutikker og på værkstederne....:) :) :)


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,011
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BlazeJart789looda
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:53.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden