Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 196
3 medlemmer og 193 gæster
Keithorige, RaymondSag, Vintageldt
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Altid dejligt at blive vækket af..... (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=878)

ChristianX 17-01-2009 08:33

Altid dejligt at blive vækket af.....
 
Ja, så skete det sku igen, der kom ubudne gæster, for 3gang i løbet af ca.3 månederfjupeqopq det er bare utroligt, som de gerne vil have fat i ting fra vores biler :(

Denne gang, var vi et skridt foran, der sidder nemlig alarm i lyssensoren, så hvis den bare blev drejet 1mm så gik alarmen igang. det redde nok en bilrude-dlof--f -og kommer helt sikkert til at redde flere i årets løb :(

SKIDE TYVE!!! blev vækket kl 4 imorges, af at vores alarm i huset begyndte..
(JA, vi er blevet nødt til at sætte alarm i huset, da vi for ca.10 år siden havde nogle, som gik ind i huset, tog vores bilnøgler og rendte med 2 spritnye biler)

Surt!!!! hvordan blev i vækket imorges fjupeqopqfjupeqopq

Miss Mancini 17-01-2009 08:54

Citér:

Originally Posted by ChristianX (Indlæg 7107)
Surt!!!! hvordan blev i vækket imorges fjupeqopqfjupeqopq

Jeg vågnede kl. 05.00 i morges, men det var fordi jeg ikke kunne sove længere pga. tørst....:) :) :) :)

Anders kr 17-01-2009 09:34

Jeg er også lige blevet vækket, dog var det fordi jeg ikk kunne sove mere,

MEn ja det er vildt surt sådan noget, en af min venner her oppe fra hundested, det havde inbrud i december månde, han skulle til køreprøve den dag, men da han så kom hjem havde de tømt huset og taget hans bil og kørt i:( så nu havde han igen bil, på sin 18års fødselsdag, det bare surt,

JOR 17-01-2009 11:36

Vi har også lige haft besøg.... juniors Jog R er lige blevet fjernet fra carporten..... Holdda kæft hvor bliver man irriteret over man ikke kan have sine ting i fred på egen grund :mad:

ENN 17-01-2009 12:23

Ja det er iriterende

Vi har ikke været så plaget her hvor vi bor, men listetyveri er forekommet i større stil - dog har vi aldrig været ramt - måske fordi vi har en ret vagtsom Sct bernhard (Rolf kan vist skrive under på det) den lader ikke nogen komme ind medmindre vi inviterer dem, og den ligger som regel og sover i den ældste datters værelse og er der den mindste lyd fra carporten så skal jeg love for at den gør opmærksom på det og vækker hele huset

Da den også har en størrelse der afskrækker selv den største indbrudstyv så har det været effektivt - jeg må nok også sige at man ikke skal spøge med den - når den siger fra overfor folk der trænger sig ind på grunden så er det klogt at tage det alvorligt - den mener det

Inviterer vi folk ind - altså tiltaler dem og åbner døren er sagen en anden - de kan pasere uhindret og er man først "accepteret" så er der ingen problemer i at komme og gå på matriklen

Miss Mancini 17-01-2009 12:38

Når man bliver mødt i døren af en hund med en kampvægt på 80 kilo eller mere, så får man respekt...:)

Men som ENN skriver, hvis første ejeren har accepteret den besøgende, åbnet døren osv, er hunden blid som et lam.

Horizonblue 17-01-2009 16:36

Jeg blev vækket af clockradioen kl 05.45, den bliver ikke slået fra i weekenden.

Så for at håne den, slukkede jeg alarmen som normalt, vendte mig om og sov videre.............

nicolajjetrider 17-01-2009 16:46

kl 8;) så tig Claus og jeg i værkstedet og skruede til kl 12 hvor vi så kørte Civicen til Syn i tåstrup, den gik lige igennem:) så tog vi ud og cruise i min Renault:D

ChristianX 17-01-2009 16:46

Lyder som om i havde en bedre morgen :D

Jess 17-01-2009 16:57

Jeg har 2 vækkeure: en på 4 og en på 1 år lf-flg

goffy 17-01-2009 18:08

Citér:

Originally Posted by Jess (Indlæg 7131)
Jeg har 2 vækkeure: en på 4 og en på 1 år lf-flg



de kære små de skal nok sørge for at man ikke ligger for længe

Jess 17-01-2009 20:08

Citér:

Originally Posted by goffy (Indlæg 7135)

de kære små de skal nok sørge for at man ikke ligger for længe

Jep men kun i weekenden fjupeqopq
Ellers skal de nærmest hives op ved håret !!!


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,900
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Vintageldt
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:14.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden