Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 409
1 medlemmer og 408 gæster
Michaelinsow
Fleste brugere online var 973, 07-06-2024 at 01:28.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   arbejde (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=282)

goffy 04-09-2008 08:33

arbejde
 
har i travlt i dag ? Telefonerne er helt døde hos mig i dag, så jeg sidder og kikker ud af vinduet, det står ned i stænger Lorte vejr

Rainsmiley

eoc 04-09-2008 10:26

Gør som mig, ta fri Smokeyfisher

Lars T 04-09-2008 11:34

Erik - Det vil jeg prøve.. :)

Jeg har nok at se til..
Handlingsplaner, strategiplaner, salgsplaner osv osv..
Syntes sgu ikke bunkerne bliver mindre..
Så er det godt at man kan logge sig herind og drømme sig væk.!! Flere billeder tak..!

Måske vi skulle have en "hvad laver du" og "hvordan kom du igang med sejlads" tråd.? :)

eoc 04-09-2008 11:39

Jaahhh jeg har sgu droppet planer, man skal jo hele tiden lave om, det går der en masse tid med.

ENN 04-09-2008 11:39

Ja har travlt igen i dag - møder med folk der ikke har foreberedt sig og snakker udenom :cry:

Nætværksstrategiplan der skal laves færdig - forberedelse til forhandlerbesøg/møde i viborg i morgen - skal også prøve at forklare nogle tysktalende kolegaer hvad der står i vores netværksstrategiplan - så jo det er en af de dage man ikke tænker tilbage på med glæde - men de fleste dage er da gode her hvor jeg arbejder - der er bare enkelte man godt kunne undvære:popcorn:

Kiggede lige ind for at se på nogle af billederne af "min" sø sommen og drømme mig op på søen - i båden - med en kølig i hånden - langt væk fra det jeg sidder i lige nu Party0012

goffy 04-09-2008 12:38

Citér:

Originally Posted by ENN (Indlæg 1202)
Ja har travlt igen i dag - møder med folk der ikke har foreberedt sig og snakker udenom :cry:

Nætværksstrategiplan der skal laves færdig - forberedelse til forhandlerbesøg/møde i viborg i morgen - skal også prøve at forklare nogle tysktalende kolegaer hvad der står i vores netværksstrategiplan - så jo det er en af de dage man ikke tænker tilbage på med glæde - men de fleste dage er da gode her hvor jeg arbejder - der er bare enkelte man godt kunne undvære:popcorn:

Kiggede lige ind for at se på nogle af billederne af "min" sø sommen og drømme mig op på søen - i båden - med en kølig i hånden - langt væk fra det jeg sidder i lige nu Party0012



det gør ikke arbejdet mere spændende at side med sådanne tanker

ENN 04-09-2008 13:15

He He nej men man skal have tid til lidt drømmeri engang imellem :eye: ellers kan det hele jo blive for surt :cry:

Desværre går der nok nogen tid før jeg kan komme op til "min" sø igen - puha kalenderen er booket laaaaangt frem i tiden :popcorn:

goffy 04-09-2008 13:33

min kalender siger fødselsdage de næste 3 weekender + min egen men jeg ved sgu ikke hvornår jeg får til til at holde min fødselsdag.

:confused:


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,953
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, IngvarNefshisse
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:38.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden