Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 375
7 medlemmer og 368 gæster
Marcusket, MarusInsumnmuh, mealeSedRah, miteenhah, Murakabrakenia, StevenNic, Thomasmum
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Trailer (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Pas på håndsvinget!! (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=4427)

MortenBP 05-06-2013 23:03

Pas på håndsvinget!!
 
Da jeg skulle sætte båden i vandet i dag, opdagede jeg at håndsvinget til spillet manglede!!!

Jeg tager det altid af når jeg efterladen traileren på havnen, - men har haft det siddende på, mens båden har været til reperation. Her er der åbenbart nogen som valgte at nuppe det, i stedet for at betale 385 kr. for et nyt inde i butikken :-(

Heldigvis var der nogle i dag, som havde ladet deres sidde på, så jeg lånte af dem, og afleverede pænt tilbage efter brug. Så hvis du har haft din Brenderup trailer stående ved Indelukket i Silkeborg i dag ved 11 og 19 tiden, så skylder jeg sandsynligvis en tak for lån :-)

Men husk at tage håndsvinget af når du efterlader traileren. Min forhandler advarede mig engang, - jeg har oplevet andre få deres stjålet, - og nu mangler jeg mit.

Fletcher14 06-06-2013 00:48

Hvem f..... stjæler et håndtag? Det bliver jo værre og værre.

MartinN 06-06-2013 07:55

Nogle steder har det været eller er det stadig et stort problem.

Vi lå engang en hel stribe både og bandede over "amatøren" som var 30 min. om at få sin båd op ved Lyngs Odde under den Ny Lillebæltsbro. Det viste sig dog at det var håndtaget til hans trailer som var blevet stjålet, det opdagede han desværre først da han han havde bakket til.

Bagefter var der flere som oplyste de havde været udsat for samme problem.

I Kerteminde, ved det gamle slæbested på den sydlige kaj, har flere fået stjålet håndtag eller klippet deres karabinhage på spillet af. Angiveligt fordi beboerne er trætte af at parkeringen med bådtrailerne sker i deres gader, og så skal de gå lidt længere...

Skibsbyggeren. 07-06-2013 07:42

Her hos os var der en der fik gaflet den ene forfortøjning mens båden lå ved broen. Der er tale om en fast fortøjning med sjækel og kovs. Utroligt!

Fletcher14 07-06-2013 12:57

Ah. Ja. Hærværk. Den slags folk skal ha' en kontant konfrontation. Vi har ikke så meget af den slags herovre endnu, men, jeg opdagede for første gang noget lignende i går; En ældre hundelufter skældte højlydt ud på et sødt ældre par med deres båd - og mig - fordi vi havde parkeret bil og trailer - på bil-og-trailer-parkeringspladsen ved slæbestedet. Hundelufteren ville ikke gå den lille bue udenom. Der tænkte jeg, at han er typen, der kan finde på, at udøve hærværk - og håbe på, at folk parkerer i Sverige.

Miss Mancini 07-06-2013 13:02

Brormands trailer stod parkeret i Brøndby Havn en weekend. Da han kom i havn var der kun stellet af traileren tilbage - alt andet var rippet......

Fletcher14 07-06-2013 13:02

Løsningen er, at leje en container - og parkere den der, hvor traileren holdt - i 6 måneder. ;)


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 111,308
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, MarusInsumnmuh
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden