Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 579
3 medlemmer og 576 gæster
cheapest online pharmacy, NewDelh, Robertniz
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   ak ja så kom sommeren (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2497)

høvding 28-06-2010 13:07

ak ja så kom sommeren
 
ja nu kom det dejlige sommervejr.

men har man tid til og komme på vandet næ nej, taget er lige rykket af huset så de næste par uger kommer til og stå på tag.

har kun lige været ude 2 timer i år :(

overvejer lidt og sælge båden for tvilver på jeg får tid til den mere i år

er der andre der har det som mig

Peter508 28-06-2010 13:59

næh...vi var ude hele dagen igår, og skal afsted i aften igen...Party0012

Bare lige for at træde lidt i det...-dlof--f

goffy 28-06-2010 14:06

Citér:

Originally Posted by høvding (Indlæg 25292)
ja nu kom det dejlige sommervejr.

men har man tid til og komme på vandet næ nej, taget er lige rykket af huset så de næste par uger kommer til og stå på tag.

har kun lige været ude 2 timer i år :(

overvejer lidt og sælge båden for tvilver på jeg får tid til den mere i år

er der andre der har det som mig

Rolig nu :D det kan ikke blive til lige meget sejlads hver år.
Vi har heller ikke sejlet så meget i år og jeg går enda hjemme :(
2 gange 60 år fødselsdag
2 gange sølvbryllup
2 gang 30 år fødselsdag
2 gange konfirmation
er hvad vores weekender er brugt til, men nu har familien også fået at vide at de ikke skal regne med os resten af året.
huset skulle have været malet sidste år og malingen skaller stadig, gad nok vide om jeg får tid, for nu skal der sejles :D

PS. pis kommer lige i tanke om knægten, han bliver sgu 30 i den kommende weekend. Tiden flyver sgu.

lille tut 28-06-2010 14:06

Var også ude hele dagen igår:D fjupeqopqdet er ikke bådens skyld, men vi gør det vi har mest lyst til, du har bare valgt at lave noget ved huset på de gode dagefjupeqopq

GOD ARBEJDSLYST

MartinN 28-06-2010 14:59

Citér:

Originally Posted by høvding (Indlæg 25292)
men har man tid til og komme på vandet næ nej, taget er lige rykket af huset så de næste par uger kommer til og stå på tag.

Bare rolig, det findes der råd for: http://www.findhaandvaerkere.dk/
fjupeqopq:Dfjupeqopq:Dfjupeqopq

jensjakob 28-06-2010 14:59

Sejler så meget jeg kan - og overhører kæresten brokke sig over at jeg aldrig er hjemme.
"Jamen skat, du er velkommen til at tage med på vandet"

Manorwar 28-06-2010 16:21

same her ..
skat, jeg har lige tid en hyggetour på vandet, har du lyst ???
NEJ du sejler ja kun stærkt -dlof--f-dlof--f-dlof--f
hun blive bange med 10 knt...dejlig jeg kan få lidt ro -dlof--f-dlof--f-dlof--f

Softice 28-06-2010 16:44

Citér:

Originally Posted by høvding (Indlæg 25292)
ja nu kom det dejlige sommervejr.

men har man tid til og komme på vandet næ nej, taget er lige rykket af huset så de næste par uger kommer til og stå på tag.

har kun lige været ude 2 timer i år :(

overvejer lidt og sælge båden for tvilver på jeg får tid til den mere i år

er der andre der har det som mig

Se positivt på det så regner det da i det mindeste ikke ind i huset så længe.
Var uden hele weekenden med familien.

Campion 165(seb) 28-06-2010 20:09

Citér:

Originally Posted by høvding (Indlæg 25292)
ja nu kom det dejlige sommervejr.

men har man tid til og komme på vandet næ nej, taget er lige rykket af huset så de næste par uger kommer til og stå på tag.

har kun lige været ude 2 timer i år :(

overvejer lidt og sælge båden for tvilver på jeg får tid til den mere i år

er der andre der har det som mig

Hvad skal den koste??? :D:D:D

Horizonblue 28-06-2010 21:05

Åh ja, en gang er man glad for sin lejlighed, NUL vedligehold, udover støvsugning og rengøring på lokum'et. Så har man jo tid til noget fornuftigt.

Men hold kæft hvor har jeg haft travlt i år. Min far døde i januar (mor døde for 20 år siden) så min bror og mig står med et hus, der skal gøres klar til salg; oprydning, beskæring af buskads osv. Min bil blev stjålet (også i januar, fundet 1 måned senere total udbrændt) så der gik tid med papirarbejde og spekulationer på, om man fik den tilbage.

Sidste år (hvor jeg troede at jeg havde masser af tid i år) lovede jeg en kammerat at bytte motor/drev i hans båd, det er jeg næsten færdig med nu, men det har taget dobbelt så lang tid som jeg troede. Så projekt Flyfish har kørt i lavt gear i de sidste par måneder.

Suntop'en kommer ikke i vandet i år. Min kammerat har købt drevet. Jeg har et SX drev til at ligge, men har valgt at når min kammerats båd er klar, springer jeg på projekt Flyfish.

Der SKAL simpelthen bare arbejdes på projektet NU, så Suntop'en må ligge i dvale i år. Heldigvis kan jeg låne en Flyfish af en kammerat, så jeg kan godt komme på vandet, når jeg lige trænger til at relaxe.

MEN selvom det er for lidt jeg får sejlet, så er det nu SKØØØNT at det er sommer, shit for en lorte vinter vi har haft.....

Chribs 29-06-2010 16:51

Jeg har det personligt sådant, at de få ture jeg kan nå på en sæson er der det hele værd...

Jeg har sommetider meget lange arbejdsdage, og også i weekenden, så turene på vandet er rent terapi for krop og sjæl....

Men jeg kan godt følge dig, jeg solgte min sommer sportsvogn af den samme grund, der var ingen tid til at bruge den i når jeg helst ville på vandet i min fritid...

Jeg ønsker alle herinde en super sommer på vandet, og jeg ser frem til at møde jer til vest-træffet hvis vejret holder.....

Mvh Christian

nicolajjetrider 29-06-2010 19:07

efter 6dage i streg med døgnvagt, valgte jeg at tilbringe aftenen i selskab med en god kammerat og hans kone og barn, og ikke mindst jetski:) :) :) :) der blev sku sejlet igennem og grillet noget god mad.

Det er en ren drøm og være på vandet!:)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1049670_n.jpg

mpa 30-06-2010 07:17

surt
 
ikke at komme afsted, jeg har kun været ude 5 timer i år og da det så endeligt blev godt vejr brækkede jeg benet 6 uger med skinde på. metal pinde stikkende ud af foden i 4 måneder, men det er da ikke grund nok til at sælge båden

Albjerg 30-06-2010 08:37

Citér:

Originally Posted by mpa (Indlæg 25346)
ikke at komme afsted, jeg har kun været ude 5 timer i år og da det så endeligt blev godt vejr brækkede jeg benet 6 uger med skinde på. metal pinde stikkende ud af foden i 4 måneder, men det er da ikke grund nok til at sælge båden

Kender følelsen, da jeg i øjeblikket går med en brækket hånd, med kødnåle i.... Regner med at søsætte båden engang i august og så få det bedste ud af resten af sæsonen....

mpa 30-06-2010 09:55

ja
 
der er ikke andet for end at vente.

NarkoKrig 30-06-2010 11:08

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 25334)
efter 6dage i streg med døgnvagt, valgte jeg at tilbringe aftenen i selskab med en god kammerat og hans kone og barn, og ikke mindst jetski:) :) :) :) der blev sku sejlet igennem og grillet noget god mad.

Det er en ren drøm og være på vandet!:)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1049670_n.jpg

Hvor er vesten?

Kun en tåbe frygter ej havet!

Albjerg 01-07-2010 13:19

Citér:

Originally Posted by NarkoKrig (Indlæg 25355)
Hvor er vesten?

Kun en tåbe frygter ej havet!

Det er den nye hvide model fjupeqopq

Chribs 01-07-2010 14:49

Rigtige mænd lander på hovedet for at undgå alvorlige skader og vi bruger ikke vest, vi kan nemlig holde vejret længe :).... Jeg må tilstå at jeg personligt heller ikke har vest på når jeg sejler, den ligger pænt i en pose under en af bænkene ..... Og grunden til det er ovenstående ! ! ! Øhhh, den rigtige grund har jeg ikke kunnet huske siden jeg røg i vandet og måtte holde vejret i en halv time :-D ...


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,513
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, cheapest online pharmacy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:52.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden