Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 750
0 medlemmer og 750 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Generelle spørgsmål (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Lortevejr og lortevejr (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2351)

lille tut 15-05-2010 15:36

Lortevejr og lortevejr
 
Sig mig lige er det kun mig der er ved at blive vanvigtig af vejret, hvor fanden er foråret HOLDKÆFT HVOR ER DET KOLDT.
Bliver mere og mere bange for at pinseturen smutter ved godt det var det samme op til pinse sidste år, men alligevel var vandet 21 grader om søndagen ved SkivefjupeqopqParty0012

Lige siden de har haft klima topmøde har vi gået rundt imellem isbjørne og pingviner:D:Dså lad os lige få brændt en masse brændstof af så vi er tilbage ved det gamle igen

goffy 15-05-2010 15:56

Citér:

Originally Posted by lille tut (Indlæg 24151)
Sig mig lige er det kun mig der er ved at blive vanvigtig af vejret, hvor fanden er foråret HOLDKÆFT HVOR ER DET KOLDT.
Bliver mere og mere bange for at pinseturen smutter ved godt det var det samme op til pinse sidste år, men alligevel var vandet 21 grader om søndagen ved SkivefjupeqopqParty0012

Lige siden de har haft klima topmøde har vi gået rundt imellem isbjørne og pingviner:D:Dså lad os lige få brændt en masse brændstof af så vi er tilbage ved det gamle igen

Helt enig det er sgu noget lortevejr. ifølge DMI så er det 12 år siden sidst Maj måned var så kold. Sidste år var jeg da i korte bukser på denne tid. :D

myg25 15-05-2010 18:21

og den1 juni var jeg i vand..... for at skrue bundprop på plads, den har jeg glemt ;)))
nu den 15 maj ..og 8 gr C

goffy 15-05-2010 18:23

Citér:

Originally Posted by myg25 (Indlæg 24160)
og den1 juni var jeg i vand..... for at satter bundprop på plads, den har jeg glemt ;)))
8 gr. C.... kold ;((



Hvor meget er det i cm. he he:D

lille tut 15-05-2010 19:25

De siger man bliver i bedre humør i foråret :rolleyes::rolleyes:og jeg vil så gerne til alle de træf som der snakkes om, men jeg gider ikke melde til for hvis det er lortevejr kommer jeg IKKE, og det er ikke fair for dem som er tovholder.

Har været ude to gange i den lille med termokedeldragt og hue og det er bare ufedtsssurrsssurrsssurr

Softice 15-05-2010 23:49

Hey ved ikke, hvad i snakker om. Her har det været skyfrit +16 og vindstille.
Pt. er jeg i Skotland og vejret har artet sig fra den meget pæne side i dag. De gyldne single malt dråber fra det skoskehøjland er det også blevet til. En flaske Royal Lochnagar Highland single malt Scotch Whisky Double Matured.
I tirsdags sneede det her så dagen i dag er blevet modtaget med åbne arme.


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,771
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, malloryyx7
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden