Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 656
0 medlemmer og 656 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, I dag at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #1  
Gammel 11-04-2009, 19:49
MartinN's Avatar
MartinN MartinN er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Odense
Indlæg: 1,377
Rens af teak dørk

Min teak dørk er efterhånden blevet meget mørk, og kunne godt trænge til en ordentlig omgang. Da jeg var forbi Bådkommisæren i Kerteminde forleden, så jeg hvad de tager for plejemidler så det blev udskudt. Nogle gange er det altså usmageligt hvad de mener de skal have for marineprodukter

Idag var jeg så forbi Mega-møbler i Odense for at se på nye havemøbler og der havde de tilfældigvis RIGTIG gode tilbud på teak plejeprodukter. De havde under status fundet en palle med plejeprodukter som bare skulle sælges ud da de ikke var i deres sortiment mere. Der var f.eks. både rensemiddel og plejemiddel, førpris pr. produkt 199 kr. - nu kun 20. kr./stk.

Så hvis der er nogle der mangler plejemidler til deres teak eller ædeltræs dørk eller lign, så er der altså gode penge at spare i Mega-møbler.

Nå men nu var der ikke længere noget undskyldning til at udskyde det, så jeg gik igang med det samme jeg kom hjem i det super dejlige vejr.



Nu kan jeg sgu dårligt nænne at tage på vandet i morgen, og svine dørken til med havørredskel
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,465
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Copper flat wire recyclin
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:45.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden