Citér:
Originally Posted by Searider
Jeg bakker Nicolaj 100% op det er helt hen i hegnet med alle de restriktioner, er det fordi der er sket en masse ulykker i syntes der skal laves flere love?
Der er en simpel regel med at sejle efter forholdene der ALTID skal overholdes, og det er da klart på en juli lørdag i 28 graders varme, der må man da ikke plane med ringe og skrammel ind mellem alle bådene.. men det er sgu da nemt for ordensmagten og knalde folk for med alt det videohalløj man har nu om dage.
Hvorfor har folk travlt med altid at hidse hinanden op til at det hele er så frygteligt?
Og kajakker, ja hvis de har lyst til at sejle i sejlrenden, fint nok for mig, jeg skal nok se dem, men de skal ikke brokke sig over der er bølger fra store både, det følger jo ligesom med.
|
vi kan hurtig blive enige om at der ikke behøver flere love og regler men problemet er den simple regel du skriver, den bliver tolket på lige så mange forskellige måder som der er sejler til.

når jeg er hvor jeg må sejle 10 knob men sejler 13 knob og bliver overhalet af en der sejler 25 knob. vi sejler begge ulovlig men jeg tror ikke der er mange der opdager jeg sejler ulovlig, men ham der kommer med 25 knob ser de.

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år