Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 802
1 medlemmer og 801 gæster
Louielig
Fleste brugere online var 1,223, I dag at 00:24.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Fenderen
View Single Post
  #26  
Gammel 19-06-2009, 18:59
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Spændende debat...

Jeg synes faktisk også at det ville være mere fair med en fartgrænse, istedet for den nuværende løse omkring planing....

Jeg forstår dog ikke argumentet "der er jo ikke sket nogle uheld"....Betyder det at der skal lig på bordet, før det er okay at indføre restriktioner ??

For i stort set alle andre sammenhænge klandres det offentlige for ikke at agere men altid kun reagere, når der er sket et eller andet tragisk....

Der bliver flere og flere både trods finanskrisen, da folk til stadighed har flere og flere penge imellem hænderne. Det er nemmere at købe speedbåde idag, åbne indre marked o.s.v. Tilgangen til vand legetøj ala diverse tubes m.m. bliver også kontinuerligt mere og mere udbredt.

Jeg synes at det er underligt, at det offentlige nu bliver klandret for at kigge fremad, og ikke vente med restriktioner indtil uheldene ren faktisk sker....

Med fare for at gentage mig selv....så glæder det mig at politiet nu også viser sig på vandet, hele denne diskussion viser tydeligt at det er på høje tide, og som sejler gør det mig en anelse mere tryg på vandet....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 116,160
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, VZDavid
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:05.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden