Ja jeg mener helt sikkert ikke man skal fortsætte en eftersætning for enhver pris, det er da for farligt for omgivelserne. .. Jeg ville satme blive sur hvis en bil på flugt fra politiet en dag pløjede min søn ned, bare fordi en politimand ville standse ham og stædigt blev ved med at opretholde en forfølgelse der var vanvittig. Det er jo almindelig kendt, at har man sagt A så må man også sige B og hvor latterlig det end måtte være at begynde at stikke af fra politiet, så fanger bordet jo ligesom og man er nødt til at blive ved. Så kloge burde politiet da være.. men ok til den løn de får, er det jo ikke toppen af intelligens reserven der bliver politimænd, hvilket jo desværre af og til ses.
Men jeg kan godt se jeg er til stor skade for alle jer andre.. undskyld .. Men jeg har sejlet i ca. 30år både vindsurfing og speedbåde, jeg har kørt bil, bus og motorcykel i over 20år, jeg har aldrig lavet en skade, men jeg er også godt klar over at jeg har været enorm heldig, for jeg er jo skrigene psykopat og egoistisk kan jeg høre.