Citér:
Originally Posted by Sarah Louise
Hmmmm.. det er da et godt spørgsmål, jeg lige vil finde ud af efter arbejde i dag :-D .. Jeg tænkte at det et eller andet sted var ulogisk den slukkede for den automatiske læns??? Troede at hovedafbryderen er en sikkerhedsanordning i.fht. tændningen, da afbryderen sidder ved sæderækkerne og lænsepumpen er bag/nede i kølsvinet?? jeg må smide noget vand i og se hvad der sker ![Wink](http://www.fenderen.dk/forum/images/smilies/wink.gif)
|
Det gør den i nogle tilfælde - men efter min mening bør den ikke gøre det - derfor ændrede jeg min så den aut del af lænsepumpen altid får strøm over en 5 amp sikring selvom hovedafbryder afbrydes
Mit merchatode system får også altid strøm
Tillykke med skivet Sarah - den er flot ud over hvad man kunne forvente - du har gjort et super køb må man sige
Husk at få den forsikret - der er desværre en del der ikke kan lade en have sine både i fred
__________________
"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"
"Any Grease is better than no Grease at all"
Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958
Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991
Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9
Og sikkert nogle flere jeg har glemt