Citér:
Originally Posted by ENN
Ketner Outdoor udgiver et lille magasin/reklamesag til sine kunder det hedder "kundemagasin for mercury mariner og Mercruiser ejere"
og er som et fint lille blad/reklamesag
Bagerst i bladet står en længere artikkel "inden du køber båd" der mest handler om at der jo findes mange bådfora /herunder fenderen) hvor man kan søge oplysninger men at man skal tage det man læser på disse fora med et gran salt specielt hvis det er kritik af en bestemt motor/båd/forhandler.
Man undrer sig jo over hvorfor Ketner finder det nøsvendigt at advare bådejere mod at tale med andre bådejere på nettet - har de haft uheldige oplevelser i den forbindelse (ketner altså?)
Og hvorfor skulle deres kundemagasin/reklame monstro tages mere seriøst end et bådfora fx. magasinet er jo mes sikkerhed trykt for at promovere dem selv og ikke med øje for at udbrede et mere nuanceret kandskab til både og motorer
Jeg ved ketner har fået drøje hug af mange bådejere på de Danske bådfora og måske det er det de ønsker at oplyse forbrugerne om - og så forsøge at afholde læserne i at komme på diverse bådfora - det er i hvert fald en speceil artikkel de har trykt op i bladet - normalt ville man som importør ikke skrive den slags da det meget hurtigt kan få den modsatte effekt
|
Jeg har læst pågældende artikel (hvis altså det er den i nr. 3 feb 2009, side 25)
Og jeg kan altså slet ikke forstå jeres negative kritik ???
Tværtimod så omtales det da som en stor fordel med disse fora, og artiklen virker meget positiv i sin tilgang til at bruge nettet MED OMTANKE.
Jeg er meget enig i artiklens indhold.
Resten af indholdet i magasinet skal jeg ikke forholde mig til.....
det er een lang rosende omtale af Ketner, men den er da heller ikke værre end tilsvarende magasiner fra f. eks. Grundfos, Danfoss, Mærsk posten etc.