Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 542
0 medlemmer og 542 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #2  
Gammel 01-09-2009, 08:05
Nicolajs Marine Service
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej lbk

Jeg ville mene der er 5års garanti på produktet når det er markeret. En overblastninssikring lyder ikke sandsynligt. Normalt kører en starter til kobber-trådene brænder sammen. Jeg har erfaringer med både dyre og dårlige startere til JetSki, Har selv lige brændt en Original starter af til en Kawasaki 800, og det var overblastning da motoren ikke kunne tørne.

Jeg tror ikke på i kan brænde en sprit ny starter af ved at tørne. Inten er der noget der er i cirkulation ved dit starterhjul som ødelægger starteren eller også er der fabriksfejl på starteren.

Kan du sende billeder af den omtalte "plastik-krans"?

Hvordan tørner din 3.0 Merc? Går den let eller stramt? Din Merc. 3.0 motor skal gå let rundt, som når du starter din bil. Så starteren sku ikke være i nærheden af at være overbelastet. Specielt ikke når den os kan bruges til en 6'er og 8'er.

Jeg vil gerne kigge din starter(e) igennem, hvis det er. Jeg har kendskab til en 3.0 4-Cyl, hvor maskinen er blevet tørnet ufatteligt mange gange uden at starte, det tegner sig nok til at være flere timer efterhånden, og den er blevet brændvarm men der er ikke gået noget i stykker. ( original starter ). Så der må være en fejl et sted, men et billede af kransen ville gøre lykke.

Jeg kan skaffe en starter til dig til 1535 Dkr. Men det er jo os en sjat, og det ville være sjovere at skaffe den plastik-krans så det vil jeg lige prøve at forhøre mig om idag.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,457
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, bonniepx3
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:19.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden