Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 196
0 medlemmer og 196 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #2  
Gammel 19-10-2009, 08:26
lbk lbk er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Sep 2008
Bopæl: Romdrup ved Aalborg
Indlæg: 211
Citér:
Originally Posted by Softice Se indlæg
Hej. Er der nogle af jer der ligger inde med eller kan tegne et diagram der viser hvordan et olietryk/ kølevands overtemperatur alarm virker.
Jeg har noget monteret, men ved ikke om det virker. Jeg kan ikke pt gå ud og fysisk kikke på det, da jeg ikke er hjemme. Der sidder et horn og et relæ som jeg tror er til alarmen, men aldrig hørt det larme.Der skal vel være en alarm når man sætter tænding på da olietrykket er lavt. Motoren er en Ford Lehmann 2715 120 HK Diesel.
På forhånd tak
For vores mercruiser 3,0 er det meget simpelt, at lydgiver får +12v når tændingsnøgle drejes til ignition og får stel / -12V fra temperatur termostaten, olietryksmåleren og i vores tilfælde lavt niveau for drevolie. Derfor lyder alarmen indtil olietrykket er OK
Se diagram side 2&4 sektion 4E i manual 13 for mercruiser 3,0.
__________________
Hilsen Leif
medejer af Bayliner 1950 Capri 1997, med Mercruiser 3,0 LX 1997 & Alpha One Gen 2 1997
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,918
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Billyemard
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:36.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden