Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 363
1 medlemmer og 362 gæster
LavillGiple
Fleste brugere online var 973, igår at 01:28.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Skiferie?
View Single Post
  #13  
Gammel 17-11-2009, 19:52
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Citér:
Originally Posted by Casper T Se indlæg
Snowfun er ikke hvad det har været,ikke som i gamle dage ,da jørgen havde lille butik hjemme,nu er det nærmest et supermarked med ski udstyr,med meget blandet personale,tror heller ikke der slipper nogen ud af snowfun uden der gjort forsøg på at sælge en comfomarble så...(hørte sågar en ung sælger der seriøst mente at alle over 20år havde en nedsunket forfod,derfor skulle der sål i)


Ps:har været på skitur med Jørgen og har intet mod ham,syntes bare ikke om det nye concept
Der er vi helt enige - Der er svært at få fat i Jøtgen med midnre du aftaler en tid med ham, eller kender ham Han skummede mine støvler i januar, en process som tog små 3 timer.
Anyways du har ret, butikken er ikke hvad den har været men det er vel kun naturligligt når man går fra 40 kvm til 250kvm, så er mere personale nødvendigt i den daglige drift. Men jeg vil stadig mene at de ligger blandt de 3 bedste ski-butikker i DK.

Citér:
Originally Posted by Albjerg Se indlæg
Nej jeg er ikke den store skisports haj... Vi satser på en skiferie hvert andet/tredie år, da vi "kun" er almindelige lønmodtagere og derfor har prioriteret anderledes. Jeg dyrker derfor kun "hygge-ski" med begræsede hastigheder. Mine knæ kan iøvrigt ikke holde til de hårde skiture.... Er først begyndt på det alpine for 6-7 år siden, løb ellers langrend..
Ok - i så fald er der i mine øjne ingen grund til at investere i et par ski., men derimod i et par støvler som du syntes sidder rigtig godt på din fod. Støvlerne er mindst lige så vigtige som skiene, det er trods alt igennem dem du overfører dine kræfter og føler skien. Snup en støvle med blød flex omkring de 50-65, eller evt. softboot som er lidt a la en snowboardstøvle blot med en hårdskal.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,932
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BlazeUid465lausy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:07.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden