Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 171
0 medlemmer og 171 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 03-12-2009, 17:09
Peter508
Gæst

Nu ved jeg ikke helt hvad andre betaler, men stigningen i kr. øre for mig er mindre end 300 kr. om året....

Nu stiger jeg med 6% og ikke 16%, men hvis det var 16% ville jeg stige med ca. 700 kr. om året, det er selvfølgelig også penge, men det er en konsekvens af tyverier....og de ekstra 60 kr. pr. mdr. skulle nu ikke få lov til at bringe mit pis i kog....

Man må jo tage hele pakken og sammenligne, det tyske selskab vil ikke forsikre både under 75.000 kr., det er der sikkert en grund til, ydermere forlanger de gps tracker i bådene ( såvidt jeg erindrer ), det skal jo også finansieres....

Man skal huske at veje hele pakken op imod hinanden, og ikke kun brudstykker som jeg synes der er en tendens til.

Jeg havde et havari i min sommerferie med min båd, og det tog 2 dage så var vi sejlende igen, og Søassurancen dækkede alle omkostninger uden nogen problemer overhovedet, de hjalp hele forløbet igennem så vi følte os ualmindelig godt behandlet.

Det er først når man har brug for sit forsikringsselskab, at man virkelig lærer dem at kende....
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,520
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, ElvinPring
» Sponsorer