Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 540
1 medlemmer og 539 gæster
Phillipgisse
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Jeres biler
View Single Post
  #43  
Gammel 19-12-2009, 19:02
høvding høvding er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: hobro
Indlæg: 142
fik mine vinterdæk på min peugeot 106 gti. for en mdr siden. så var man klar til det dårlige vejr. køre på bf goodrich og de står faktis rigtig fint fast i sne vejr. og gjorde de ikke det var de bleven skiftet ud selvom de er helt nye. for køre mere end 1000km i bilen om ugen. om der er sne vejr eller ej. så skal kunne køre.
men det er faktis utroligt nu arbejder jeg som tekniker på et autoværksted. og det virker som det er kommet som et chok at de ikke kan stå fast med nedslidte sommedæk. når der lige pludselig kommer sne. i steden for og få skiftet i tide når temperaturerne komme ned under 7 grader. for telefoner har været rødglødene på arbejde med folk der vil ha skiftet til vinterdæk eller ha nye vinterdæk. vi har endag indkaldt ekstra mandskab for og at kunderne få skiftet med det samme. og for en ugen siden gik vi og ikke lavet en skid.
problemerne er ikke kun dækkende. vi har også et par stykker. som har siddet fast. også futtet koblingen af. og her gik man og troede man skulle på tidlig juleferie. men det bliver ikke til noget nu
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,702
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Jerrycer
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:35.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden