Jamen godt "Nyt-Hår" til alle "fendere"
I 2009 skete der såmænd ikke de store usædvanlige begivenheder i min verden. Finanskrisen er selvfølgelig noget alle taler om. På mit arbejde var der også en fyringsrunde lige efter sommerferien, men jeg slap heldigvis fri, så der var jeg lettet.
Ellers har jeg puklet løs på mit Projekt Flyfish, nåede ganske langt i år med glasfiberarbejdet. Blev dog ikke færdig, hvilket jeg havde håbet. Til næste år skal motorrummet forsegles med glasfiber og rummet til ankerbrønd støbes. Når det er gjort, er det slut med at støbe, det har også været en langvarende process. Der er for koldt inde i hallen om vinteren, til fiberarbejde, så det bremser jo processen.
Til næste år, sejler jeg med SX drev på Suntop'en, det glæder jeg mig til. Jeg skal også til Norge og besøge min gode ven Jørgen, vi skal ud og sejle lidt i hans Draco 3400 Opal, samt snakke med nogle tidligere Draco ansatte.
Jeg skal ud og stå lidt mere på vandski til næste år, det må være et nytårsfortsæt. Jeg har kun været ude to gange i år.......
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish
http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G