Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 160
1 medlemmer og 159 gæster
Michaildhh
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 17-01-2010, 02:31
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr

Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Citér:
Originally Posted by Clasg Se indlæg
Jeg tror nu ikke tingene er så simple, som der gives udtryk for.
Hvis man nu up-loader eksempelvis billeder som er hentet fra en anden hjemmeside, så er der måske copyright på disse, og dermed kan sitet ikke bare bruge løs. Her er det brugeren der er ansvarlig.

Og der er kan også være copyright på tekst, f. eks citater og udtalelser. Disse må heller ikke distribueres på net-fora uden videre.

Der er en grund til at advokater lever godt og fedt af folks udgydelser...lidt ligesom rotter

Både og. Alle de "paragraffer, love og regler" som Manorwar kommer med, kræver jo lidt mere kød for at kunne sige om de er for eller imod noget. Eksempelvis er der jo forskel imellem, om det er strid imellem to handlende (-virksomheder), to private, eller én af hver. Ligeledes kan det godt være at HOVEDREGLEN fortæller noget om en lovgivning, men i Danmark er vores lovgivning sådan bygget op, at vi har Hovedreglen og efterfølgende alle UNDTAGELSERNE. Så det der med at kaste nogle love og regler op i luften, holder overhovedet Sorry to say it.

Jeg mener forøvrigt at man på de fleste fora skal accepterer nogle "regler" når man opretter en profil, og disse vil også spille en vigtig rolle den dag en retsag evt. finder sted.

Lars - ret mig gerne hvis jeg tager fejl, jeg har ikke fulgt SÅ godt med igen i mine Jura timer
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,526
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, ninano10
» Sponsorer