Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 116
1 medlemmer og 115 gæster
JosephArric
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 17-01-2010, 10:01
Manorwar
Gæst

Citér:
At nogle ejere dikatorisk vælger (i deres fuld ret) at slette, redigere, tilføje i indlæg, nægte at slette indlæg, nægte at slette upladet materiale mm. er jo et spørgsmål om etik, empati og morale - og bør vel egentlig stille brugerne spørgsmålstegn over hvorfor man bruge et site/forum som krænker brugernes yteringsfrihed. Men det er jo en hel anden sag
Fint udtalese og lige min mening ..Fint at fenderen har so en høj morale og ikke begrenser brugerens ydringsfrihed ..
Der er helt io med mig at "alphaen" lars henviser mig PÅNT til etiken på fenderen.
Jeg har ikke erfaring med at enlag her blive ændert/slettet fra ledesen og at dette ikke er afh. fra evt dyre reklameaftaler ..
Jeg sponsore fenderen ikke for at jeg SKAL KØBE mig positive udtaleser om min virksomhed ..
ALLE må gerne poste evl problemer med min firma i alle fora -HVIS jeg eller mine ansatte få muliged at tage stilling dertil ...

Derimod har jeg og mange andere har haft problemer med den andere side ..der er ingen hemligthed og ingen mudderkastning men en FACT..

At spi d er en superman på siden er ingen dårligt tale om -han er meget kompetent i sin fag
og sine utaleser om os er yderst fair ..jeg har slet ingen problemer med ham .....

Problematiken er at ejern på siden sletter /rette enlag efter sin vilje ..specielt problematisk hvis der er afh. fra en evtl rekalmeaftale..jeg har klart afvist denne slags "afpressing"..
Der er dermed ikke muligt at føre en fair og kompetente diskusion med sidens ejer /bruger om vores produkter.
Derfor kan jeg ikke tilade at min virksomhed bliver omtalt på siden .. uden mulighed for forsvar.

At sidens ejer ikke kan hantere at få åben kritik ang ydringsfrihed og sin diktatoriske ledelse stil ,er.måske en spørsmål om ejerns alder og livserfaring ??

Dermed har fenderen en kæmpe fordel ang. ydringsfrihed og fair play mellem alle partner,sponsor eller ikke .
og i forhold til de andere omt.fora er omgangstoner her på siden er ja heldivis på en helt højere nivå......
..

Sidst redigeret af Manorwar; 17-01-2010 kl. 11:11.
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 126,119
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, JosephArric
» Sponsorer