Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 770
1 medlemmer og 769 gæster
Phillipgisse
Fleste brugere online var 1,223, 15-06-2024 at 00:24.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #34  
Gammel 17-01-2010, 10:17
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Citér:
Originally Posted by Ulman Se indlæg
Jeg synes du er dobbeltmoralsk Lars T. Du har i en stribe tråde på en tilsyneladende sober og voksen facon fortalt Manorwar at han ikke skal bringe sine BS-problemer over på fenderen.dk.
Med dit sidste afsnit, gør du jo præcis det samme. Det er DIT personlige problem med BS, er det ikke korrekt?

Som jeg ser det, er det helt utroligt at der er behov for 2 fora. Der bruges samme software og det er vel 90-95% de samme mennesker der er medlem på de fora. Så er der tilsyneladende en lille håndfuld medlemmer, som ikke kan lide hinanden, hvilket så berettiger flere fora. Men for alle os der egentlig bare gerne vil snakke båd, er det dybt underligt at det skal være sådan. Spi D er supermanden på BS. Nogle kan lide ham, andre kan ikke. Lars T og et par stykker mere er supermænd her på fenderen. Lynæs er selv supermand på lav-det-selv.dk. Og jeg oplever at når alpha-hannerne mødes, går det galt, og så må man hellere oprette et nyt forum.

Personligt ser jeg INGEN type-mæssige forskelle på BS og fenderen.
Hej Ulman,

Jeg nævner ikke BS og bruger ikke BS som sammenligningsgrundlag i mit sidste indlæg tværtimod.? Hvordan kommer du frem til det.? De sitet jeg nævner bruger netop den praksis at slette, redigere indlæg som medarbejdere fra de virksomheder (der bliver hængt ud) forsøger at give som svar. Jeg syntes på ingen måde jeg er dobbeltmoralsk. Jeg har intet problem med Søren (SpiD) som supermand på BS - Det ville du vide hvis du kendte til historien bagved behovet for et nyt site, og sågar også hvis du spurge Søren. Men for mit vedkommen er det "vand under broen" - Det gavner intet at blive ved med at hive diverse uoverensstemmelser frem igen og igen.

Supermand på fenderen - er jeg langt fra, men tak for titlen Jeg indrømmer gerne at jeg (+ nogle flere) stiller nogle rammer til rådighed for brugerne som er de reelle supermænd i det de vidensdele og erfaringsudveksler - præcist det som er formålet ved fenderen.dk. Det er sjældent at jeg kan konkret kan give assisatance/hjælpe i en given situation - det vil du også kunne se ved en del af mine knap så relevante indlæg
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 116,226
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BlazeUid449lausy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:34.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden