Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 686
0 medlemmer og 686 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 25-02-2010, 21:00
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
dyreste ?? jo helt sikkert ,men beste ??
jeg har haft en kunde idag med en lille 16 ft speedbåd til 130.000kr
kunden har fået lige en tilbud med "enkelt"risiko fra tryg .og hold fast nu Kasko ansvar præmien er 16.400 kr ...hos Bavaria koster der 3500..

jeg har selv før haft forsikring i tryg . efter jeg har skiftet til ander selskaber har jeg pt en besparelse fra ca 30.000 kr per år ..

Tjah. Mine forældre har alle forsikringer hos Tryg, og da der skulle laves nyt badeværelse og der åbenbart gemte sig en farlig svamp under ombygningen, besluttede Tryg (uden at der blev nævnt noget) at gang m.m. skulle komplet brækkes op og tjekkes efter for at sikre at svampen ikke havde spredt sig til flere steder. Fra måske at skulle dække 50.000 kr. på badeværelset, blev der faktisk lavet om for næsten 200.000 kr. uden at tøve. Håndværkerne måtte være lokale, til trods for at nogle af budene på det arbejde der skulle udføres, var en anelse højere.

Der ligger tilbud på bådforsikring fra Tryg af, og det er faktisk ikke fordi at det er tosse dyrt mere. De priser du nævner, kan jeg ikke nikke genkende til på vores tilbud, og jeg tror også at vi skifter fra Bavaria i tyskland til Tryg med tiden, for vi ved at det fungerer.

Edit: Nu nævnte du Tryg i al almindelighed til at starte med, men drejede den selv til bådforsikringer. Overordnet set er de dog blandt de bedste, ja.

Sidst redigeret af Mark B; 25-02-2010 kl. 21:15. Begrundelse: tilføjelse
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,553
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Davidstins
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:08.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden