Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 173
2 medlemmer og 171 gæster
Healthmat, razvivFluog
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #3  
Gammel 03-04-2010, 18:41
Strøyer's Avatar
Strøyer Strøyer er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: nordjylland
Indlæg: 1,949
(1) En god epoxy spartel er både vandtæt og hård, så det kan du sagtens bruge, og du er fri for at bruge light primer hvis du er sikker på at epoxyen dækker ud til det gamle lag primer.
Men du kan ikke senere lægge evt. måtter ovenpå med polyester, da det ikke binder på epoxyen.
(2) Du kan også vælge at spartle med en langhåret polyesterspartel (glasfiberspartel)
Hvis skaden er dyb, og derefter bygge det op med måtter og polyester og derefter prime med light primer og bundmale.

Som lap indtil den skal have den store tur er 1. foreslag det nemmeste.
2. foreslag er det rigtige at gøre.

Skaden er sikkert større end det lige ser ud til, Lap med epoxy.
og lav det med måtter i en god længde næste år når den skal have den store tur.
__________________
Coronet 31 aft cabin.
1975
Perkins ht6.354m 145 HK.
Fast skrueaksel.

Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012

Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.

Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,175
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JamesClozy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:10.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden