Så er skuden sejlklar efter hjemkomst d 3 april . Alt træværk renset ned med brun sæbe, vasket af i grundrens, vasket efter i rent vand og fået nyt olie på. Puha der er mange hjørner i et skiv. Salon bordet demonteret og blev sendt til snedker for at få skiftet toppen som var lavet med alukseret aluminium. Nyt finer monteret, samt lavet så bordet kan foldes lidt sammen. Nye batterier, zeptor skillerelæ, fjernbetjening til thruster og ankerspil monteret. Hele toppen over fenderlisten er rubbet og poleret. Motoren serviceret med nye filtere,olie,impeller, luftfilter og zinkanoder. Gear serviceret med nyt olie og zinkanoder. Nyt tovværk, cockpit bord slebet/høvlet lige og forlængerpladen hængslet på bordet så den ikke står i vejen eller hænger og dingler, mangler lige lidt olie. Nu mangler vi bare at vinden løjer lidt af så vi kan få sat nogle koste ud i Ribe løbet. Jeg tror ikke jeg vil sejle ud, da jeg ikke har et spor i plotteren at gå efter. Når vi kommer længere hen på året skal den lige på bedding og have kikket anoder og bundmaling efter i krogene, samt en polering af fribordet.
__________________
Scand 32 Atlantic årgang 1984.
Volvo Penta Tamd40B. 165 hk Diesel.
XPH3700 MARLIN MMSI 219012643
Adventure Hunter 290T med Evinrude 9,9 HK 2T.
Tidligere både:
Banner 28 årgang 1974
120 HK Ford Lehmann 2715E Diesel
BW 71C 1:1
Fast aksel
14"/11" 4 bladet bronze skrue.
Tehri 245 ( Svalehalen ) med Parsun 2,6 HK 4T.
14' Vator styrepults jolle årgang?
25 HK 2 takts Evinrude model E25BACNB årgang 1982.