Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 852
0 medlemmer og 852 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #12  
Gammel 18-05-2010, 18:05
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
....

Hejsa Kåre. Du må have glemt at få de klemmeboltene/fingerbolte med, dem jeg mente du skulle lade ligge var de små gennemgående, de passede jo i længde og diameteren på min båd.... Hvis du ikke selv vil hente de store bolte sender jeg dem til dig i morgen når jeg har fået hentet dem... Jeg har skrevet en besked i FB... Du er også velkommen til at ringe...

Motoren lader direkte på batteriet gennem de kabler fra motoren du tilslutter dit batteri....

Hvis dit styresystem er hydralisk vil der være et rør der kører inden i et andet rør, det ligner lidt en slags trækbasun, det skal lines op fuldstændig præcis for at virke optimalt, der er et lækket system, men det er ikke så nemt at have med at gøre som mekanisk teleflexstyring, der er der bare en stålwire der går over et et fast stykke, og det skruer man bare fast på det beslag på motoren der er beregnet til det... Er du nødt til at lave noget beslag for at få det til at virke er det bare sådant, du kan formentlig ikke købe dig til noget beslag, da det er forskellig fra motor til motor og båd til båd hvordan det skal lines op... bare tilpas det mellem båd og motor så det virker, det sammen vil en bådmekaniker være nødt til at gøre hvis han skulle løse det....

Mvh Christian

Sidst redigeret af Chribs; 18-05-2010 kl. 18:18.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,824
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Donaldmoils
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:17.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden