Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 820
1 medlemmer og 819 gæster
NatashaAmOla
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #29  
Gammel 19-05-2010, 16:29
Kåre Kåre er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: May 2010
Bopæl: Hinnerup
Indlæg: 38
Jeg har en fornemmelse af, at hvis motoren stod frit, så ville det hele passe sammen.
Problemet tror jeg er at cylinderen støder mod siden af motorbrønden, og derved har jeg alt for lille vandring at gøre godt med.
Sådan cirka der hvor cylinderen støder imod, er der lavet et hul ind i brønden, og så er der monteret en "kop" inde i hullet, så det er lukket, men så der kan komme noget derind.
Undskyld mine uautoriserede gloser...

Mit gæt er at dette hul har fungeret som plads til at cylinder kunne bevæge sig helt ud i yderstilling. Det passer cirka med at cylinder med arm kan gå derind.

Problemet er bare at det ikke sidder ud for MIN styrepind. Den sidder for lavt og for skævt...
Min konklusion er at jeg bliver nødt til at have flyttet dette hul, så det passer til min motor.
Men det er jo noget af et indgreb, som jeg ikke ved om jeg selv bør gå igang med.
Problemet er jo også at hullet så ikke længere er rundt, og derfor ikke bare kun lukkes med samme kop som der sidder i nu.

Nogen der har erafringer med sådan et indgreb?
Kan man bare save hullet lidt større uden der sker noget ved det?
Det største problem er nok at få sådan et hul tæt igen, når man ikke bare kan lukke med en rund standard ting.

mvh
Kåre
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,769
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, NatashaAmOla
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:13.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden