Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 86
0 medlemmer og 86 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 28-05-2010, 13:55
Sarah Louise's Avatar
Sarah Louise Sarah Louise er offline
Amfibiedyr

Tilmeldelsesdato: Jun 2009
Bopæl: København
Efter at have været fast boende i christianshavns kanal i en årrække, må jeg bare konstatere en ting: folk der sejler for hurtigt burde smides ud der fra... de små både ligger og banker op af hinanden og alt vælter rundt inden i dem- en gang har jeg prøvet at stå på en tømmerflåde i vandet og lave noget vedligeholdelse arbejde, hvor en eller anden kæmpe idiot synes han skulle fyre den af i christianshavns kanal - tak for lort... Nu var mit skib 60 fod, så det var begrænset hvor meget det påvirkede mig, men træls for alle alligevel.. jeg er totalt mormor når jeg siger, at jeg ikke fatter hvorfor nogen tror at alle tøserne synes de er pivfrække og seje når de fyrer den af i kanalen (nu er jeg selvfølgelig også sejler og mindre påvirkelig).....

Er også blevet påsejlet af en lille båd fra marinen inde i kanalen (!!) man skulle ellers tro de lærte at sejle der.... De havde pænt røde ører da vi bad om deres navn etc.....

Derudover Fletcher14, helt enig i det med havnebusserne - de laver suverænt de højeste bølger i havnen og kanal rundfarten skrammer bådene i Nyhavn - oh well, der skal være plads til os alle, men surt hvis det turisterne gerne vil se forsvinder....

Og, er der ikke et øje ude omkring Halvandet, ja så har jeg da også fyret min speedbåd lidt af
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,599
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, PedroRaivy
» Sponsorer