Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 131
0 medlemmer og 131 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 08-09-2010, 13:50
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Citér:
Originally Posted by lynæs Se indlæg
Tak for svarene, men læs venligst spørgsmålet, motoren er en ældre v6 , siden jeg spurgte her, har jeg talt med Ketner , som også mener at for høje omdr. på den type kan medføre vand i olien, det har de efter sigende erfaring for.
Men vandpumpn har vi ikke tænkt over, hvordan kommer vandet til olien ?

Nb. systemet holder tæt ved trykprøvning.
Det er først nu du beretter omkring motorens størrelse nemlig en "ældre V6" - det fremgår ikke i dit første indlæg.

Det jeg oplyste med vand i olien ved defekt cirkulationsvandpumpe er kun gældende ved 3.7 liter rækkemotor, og ikke V6 motoren.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,121
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, xNum
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:04.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden