Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 353
0 medlemmer og 353 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 973, 07-06-2024 at 01:28.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Sikken pris
View Single Post
  #48  
Gammel 03-10-2010, 19:20
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Mark B Se indlæg
Chribs

Jeg må tilslutte mig Peter508 og goffy, det er ikke iorden at gøre grin med fremmede folks ting, uanset om du måtte kunne lide det eller ej. I dét er tilfælde skulle du have stukket fingeren i jorden, og grint af det indvendig i dig selv.

Nu har jeg selv været en "varm kartoffel" i en debat tidligere, og der er to ting der er kedelige ved det - 1. at man midt i debatten ikke altid kan få luft. - 2. At man et par dage efter måske godt kan se, at det man har skrevet kontra gjort, ikke var helt passende i henhold til ens egen person.

Endnu engang - Fingeren i jorden, imorgen vil du nok bedre kunne se at det du skriver ikke helt er iorden
Måske skulle du/i lige læse og forstå hvad Mark B skriver her, nemlig at man skal lodde stemningen/finde ud af hvad vej vinden blæser inden man skriver et indlæg...

Det vil sige at man venter og kun skriver et indlæg når man er sikker på at stå på den rigtige side, så man er sikker på at mene det det andre mener.

Det er så kujonagtigt og lavt at det skriger til himlen at forslå sådan noget...

Sådanne personer er heldigvis nemme at kende i den virklige verden. de er brune omkring munden.

Jer der syntes at det er så synd for sælgeren af den omtalte båd, måske skulle i også bekymre jer om at der altså findes folk uden forstand på priser og både der kunne lokkes til at købe en sådan og dermed have købt noget der er en brøkdel værd af den udbudte pris, netop fordi annoncen lover guld og grønne skove......

Og påstå nu ikke sådanne handler ikke sker, jeg har kendskab til flere af sådanne handler, det sker i alle fag, og i tusindvis hver år her i Danmark, med en masse ofre ingen spilder tid på, fordi vi alle er lidt konfliktsky og helst ikke vil risikere vores egen bag....

Tag nu bare Mads herinde fra, han købte en båd til ca. det dobbelte af hvad sælgeren bagefter pralede med at den var værd, og Mads er enda mekaniker, og afligevel blev han tørret så det gør noget...

Og for ca 2 år siden købte en anden af brugerne herinde en bil af samme kaliber, han var tæt på at blive dræbt i den pga. styrtøjet faldt af under kørslen hjem fra sælgeren, den var også totalt istandsat fra a til z, og der var ingen ende på superlativerne i salg-annoncen...

Behøver jeg at sige at den "ærlige og fromme sælger" ikke er til at hugge eller stikke i bagefter når pengene er lagt...

Jeg købte i øvrigt selv en total istandsat Yamaha 60 hp, den var uden skrue, men startede og kørte pænt, og skiftede fint gear uden problemer, så jeg kunne se akslen drejede rundt...
Og da jeg var lidt betænkelig fordi jeg ikke havde set den køre med skrue på, lovede sælger at den kunne retuneres uden problemer hvis den ikke bare var helt ok. Jeg fik det skriftelig fordi jeg insisterede på det...

Da jeg skulle til at have motoren monteret, satte jeg en skrue på og kom den i en balje vand, og det vidste sig at gearkassen ikke kunne trække en propel rundt når der var modstand...

Jeg kontaktede sælgeren, via en mobil med hemmiligt nummer, da han ikke tog telefonen da jeg ringede på min egen...Han var totalt kold, og påstod jeg selv havde ødelagt den, og derfor kunne rende og hoppe, og jeg kunne bare køre en sag, så kunne jeg stille mig bag i køen da han ingen penge havde....

Men for at gøre en lang historie kort, jeg fik ham hurtigt til at forstå han skulle komme i en fart og hente motoren og give mig mine penge tilbage... Han politi-anmelde mig, og da det ikke hjalp stillede han på min bopæl med 2 unge karseklippede truende mænd som sikkerhed, men det endte med at han kom til at betale mig alle pengene tilbage og tage hans fine total renoverede motor med hjem...

Jeg har kendskab til mange flere sådanne handler, men jeg har kun taget disse 2 med samt min egen fordi de 2 kan jeg bevise pga. de er medlemmer herinde.

Jeg sad ikke med hænderne i skødet, men gik aktivt ind og hjalp begge disse medlemmer, fordi jeg kan ikke udstå sådanne plathandler og de personer der står bag...

Så jeg er totalt ligeglad med jeres meninger om jeg er både det ene og andet, jeg kan i det mindste sove om natten...
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,987
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, eyiyvegkask
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:31.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden