Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 115
0 medlemmer og 115 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #5  
Gammel 07-10-2010, 14:03
kylle kylle er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2010
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 278
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Det er ikke raket videnskab gudskelov...

Det er ikke mere kompliceret end Lars han skriver. Jeg gik den første vinter og kontrollerede alt konstant, jeg havde sågar udover vinter konserveringen, hele vinteren 2 store lamper hængende at brænde i motorrummet....

Men efter det første år, er jeg begyndt at slappe lidt mere af....

Dog anbefales det også at dine brændstofstanke er hel fyldte, dette for at undgå dannelsen af kondens....
Det er nok fordi at man hører så mange skræk historier at man får lidt paranoia over den frost.

Tanken er næsten fyldt da jeg ikke kunne sejle den hjem alligevel. :-(
__________________
Mvh. Jesper

SeaRay 240 Sundancer årg. 2002.
Mercruiser 6.2 V8 MPI MX, 320 hk.
Bravo 3 Drev, Duo Prop.

Gummibåd med Yamaha Malta 2,5 hk motor.

Tidligere båd:
Campion Chase 580 årg. 2000.
Mercruiser 4.3 V6 205 hk
AlphaOne GenII
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,117
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Saberzak
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:18.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden