Citér:
Originally Posted by Peter508
Gensalgsværdi, reservedelsomkostninger etc er jeg temmelig ligeglad med, bare den er driftsikker, så er jeg glad.
Jeg kører ca. 65.000 km om året, jeg har undersøgt med privatvogn og km afregning, det kan dog nok ikke betale sig, medmindre jeg køber en en brugt Polo....og der må alligevel være grænser.
Jeg har ingen erfaring med Subaru, bortset fra at de altid bliver rost af diverse motor journalister som værende stabile og godt kørende. De er kommet ned i en rigtig rigtig fornuftig pris, den Forester jeg kigger på koster lige under 500.000,- Og endnu vigtiger så er mit beskatnings grundlag længere nede end det.
VW Touareg er en super fed bil, den har nogle driftsmæssige problemer + at den på hvide plader koster spidsen af en jetjager....
|
Ja, motoren i Subaru´en bliver rost af mange, men igen var det ikke en bil jeg ville vælge med et kørselsbehov på 65000 km om året. Jeg tror at en slider af en dieselbil ville være at foretrække.
I kategorien omkring biler til 500.000,- findes der usandsynlig mange muligheder...
I øvrigt har jeg fået tilsendt magasinet Penge og Privatøkonomi, og i november udgaven er der et særtillæg med "Leasing af biler" mv. Måske værd at kigge nærmere på...