Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 1,076
1 medlemmer og 1,075 gæster
fluerse
Fleste brugere online var 1,127, igår at 23:27.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Piratkopi
View Single Post
  #25  
Gammel 16-12-2010, 12:36
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Mark B Se indlæg
Enig

I dagspressen i dag har man bl.a. kunne høre om en "knægt" der i en brandert kastede pizzastykker efter to betjente. Sagen er netop blevet afgjort - 10 dages ubetinget fængsel, for vold mod tjenestemænd i funktion

- Og samtidig har vi de seneste dage kunne høre om overfyldte fængsler, inddragede motions- og rengøringsrum for at få plads til alle de folk der skal afsone i Danmark. Politiets ressourcer ER - om man vil det eller ej - bare brugt op p.t. pga. et enormt administrativt pres.

Brian L - Du har ret. Det skal bestemt ikke retfærdiggøres at der er foregået en ulovlig handling. Vi behøver slet ikke diskutere om at sagen er ulovlig. Men vi døjer altså p.t. med langt større problemer i vores samfund - f.eks. kopiering af nye opfindelser indenfor energi- og it-branchen, men mon ikke de kinesiske forbrugere har nogenlunde samme holdning til den problemstilling, som vi har til piratkopiering - At det "jo kun ligee er den ene gang?!"

Problemet er langt større, end vi aner og tror. Skal vi debattere, så lad os da tage nogle samfundsmæssige problemer, istedet for en lidt dum handel mellem 2 private

Det er da en besynderlig holding at du gør dig til dommer over hvad der er passende at lave af indlæg, kan du ikke bare undlade at læse og kommentere de indlæg du ikke bryder dig om.

Jeg mener jeg har lige så meget ret som dig til at starte en tråd om hvad jeg syntes kunne intressere nogle brugere herinde uden at du dømmer min tråd ude, fordi den ikke omhandler problemer du syntes er mere relevante.

Dette forum er altså først og fremmest et bådforum og ikke en politisk debatforum, så jeg syntes at min tråd er absolut relevant, da den omhandler snyd med en rep-manual.

Kan vi ikke bare i stedet for være enige om at der er plads til alle former for indlæg herinde uden smagsdommere skal fortælle brugerne hvad der skal skrives om.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 116,130
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, PredPecy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:12.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden