Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 678
2 medlemmer og 676 gæster
Kyliehot, Robeertcib
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #4  
Gammel 17-12-2010, 18:41
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu er det jo ekstremt svært ikke at gøre dette til et spørgsmål om enten dig eller Mark, simpelt fordi du vælger at poste hans brev herinde, hvilket jeg iøvrigt synes er rigtig dårlig stil at gøre....

Et langt stykke hen ad vejen er jeg helt enig med Mark, jeg vil dog ikke udtale mig om hvor skarp du er, dertil kender jeg dig ikke godt nok.

Som jeg læser Mark's brev, så er hans agenda ikke at genere dig, men snarere at fortælle dig at du er rigtig svær at debattere med, da du tager alt ualmindelig personligt, og ryger i det røde felt med det samme, og det får dig ind imellem til at blive ganske personlig i din stil....

Efter vores sammenstød har jeg ignoreret dine tråde, da jeg personligt finder dem ganske uinteressante, og ikke orker at skrive i dem, da jeg sjældent er enig med dig, og jeg har for ofte set hvordan du reagerer, overfor folk du ikke er enig med...Sidst set i denne tråd hvor Frk. Yde er enig med Mark, og straks skal han kaldes for smagsdommer.

Men jeg synes dog at dine tråde har samme berettigelse som alle andre's tråde, det er jeg enig med dig i, og gider man ikke dine, mine eller andres tråde, så står det enhver frit for at ignorere dem.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,689
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TigerKsdfew566lerma
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:13.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden