Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 148
2 medlemmer og 146 gæster
phamhonganhHah, willmt
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 17-12-2010, 23:33
Chribs
Gæst

Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Og at du Peter508 syntes det er dårlig stil at offentligøre et perfid personligt angreb på mig. ja selvføgelig gør du det, vi er jo ikke ligefrem venner, vel. Og du ville nok påstå at jorden var flad, hvis jeg skrev den var rund.

ind imellem er det mig fuldstændig uforståeligt med hvilke briller du læser mine indlæg....

Hvis ikke min hukommelse svigter mig, så har du tidligere postet et brev herinde, hvor jeg ved den lejlighed ligeledes gjorde opmærksom på, at jeg synes det er dårlig stil...

Og nej...jeg vil ikke sige jorden er flad, bare fordi du påstår den er rund, lad venligst være med at ligge dit handle mønster over på mig...

Men jeg synes dog at dine tråde har samme berettigelse som alle andre's tråde, det er jeg enig med dig i, og gider man ikke dine, mine eller andres tråde, så står det enhver frit for at ignorere dem.

For hvis ellers du læste hele indlægget, og ikke kun plukkede de ting ud du kan blive pigesur over, så kan du jo se ovenfor, at jeg ren faktisk giver dig ret....
For at være helt ærlig, jeg har intet personligt mod dig Peter 508, jeg har mødt dig en gang i virkligheden, og der var du en utrolig flink og venlig mand.

Jeg har bare rigtigt meget temperament, når jeg føler mig angrebet personligt, jeg kommer fra et miljø hvor eftergivelse øjebliklig ville blive regnet som overgivelse og svaghed, og medføre meget mere af slagsen.

Som du sikkert kan huske fra i sommers, så var der en masse sjov og drillerier imellem os 4 fra Silkeborg, det er bare sjovt og binder os endnu tættere sammen, sådan har vi det i hele min omgangskreds, men kommer det fra folk jeg enten ikke eller dårligt kender, bringer det mit blod i kog, og jeg giver tilbage med alt jeg har.

Til gengæld ruger jeg ikke over det i særligt lang tid, det ligger ikke specielt dybt i mig...

Du har ret til dine holdninger og tanker omkring mig, og også offentligøre dem, men hvis du ikke giver skændtes med mig, så skal du blot undlade at skrive eller sige noget til mig jeg opfatter som et angreb, det vil altid resultere i at jeg giver tilbage med alt jeg har, det er ikke noget jeg kan kontrollere, selvom jeg er blevet meget bedre til det med årene, sådan er jeg nok bare.

Til gengæld kunne jeg aldrig finde på at angribe eller tale ned til de mennesker herinde der ikke har gjort noget som jeg opfatter som et angreb på mig.

Brugerene kan lave alle de tråde og indlæg de ønsker for min skyld, også selvom de ikke har stor viden om tingene herinde eller formulerer sig dårligt, jeg kunne aldrig finde på at beskylde dem for lav intelligens eller erklære deres indlæg for uønskede.

Og jeg ved godt det ikke er dig der har ytret dig negativ om min mentale habitus og formåen, men det har et anden.

Jeg er i øvrigt ikke den første der har fået på puklen over hvad nogle opfatter som underlødige indslag. jeg har fået en mail fra en herinde fra der har prøvet det, og han undskylder at han ikke stikker næsen frem og støtter mig, men han ønsker ikke igen at blive skydeskive.

Så jeg er åbenbart ikke er alene om at have et ubehjælpsom sprog og formulering herinde, som gør at visse brugere herinde bliver bliver så ophidsede så de ikke kan ignorere det, men absolut må fortælle den formastlige det og bede vedkommende om bedre og mere konstruktive indslag i fremtiden.
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 126,112
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Briandof
» Sponsorer