Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 795
1 medlemmer og 794 gæster
FortuneTigerJs654Boamy
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #9  
Gammel 03-01-2011, 07:45
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Der kommer jo et valg i år, men om regeringen og DF forsætter er mere usikkeret.

Jeg tror desværre ikke de klarer skærene, dertil er der kørt alt for massivt på, at regeringen og DF er skyld i alle dårligdomme, og massive nedskæringer overalt på vælfæren siden 2001, og det på trods af, at tallene siger det stik modsatte...

Jeg er selv Liberal "soft" med en stor skræk for Islam og hvad den vil gøre ved Europa og verden på sigt, så jeg vakler mellem Venstre og DF ved hvert valg, med en svag hældning til DF pga. de tør sige Islam og Islamiseringen imod.

Her i Silkeborg vil SF, sammen med andre på den yderste venstrefløj, have forbudt alt brændstof baseret motorsejlads på Gudenåen og søerne i, og omkring Silkeborg, sådan vil de presse på overalt hvis de fik magt som agt, indtil vi alle sejler i kanoer og transporterer ting rundt i hestetrukne trækærer som i østeuropa

Men jeg tvivler på de får held med deres forslag, for deres påstande om de gener og skader motorbådene skulle påføre sø-systemet her, har alle vist sig at være det rene sludder når man kigger på virkligheden...

Der er altså politikere der vil afskaffe vores kære fritidsbeskæftigelse hvis de kunne....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,798
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, FortuneTigerJs654Boamy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:26.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden