Jeg har en solseng, U-siddegruppe og to fremad rettede sæder i Suntop'en, er rigtig glad for den løsning. Eneste minus er at man er nød til at træde på sæderne for at komme op af båden, men det har jeg løst med en træplade med et par ben og beslag, som går ned bag sædet. Det kan flyttes, så man nemt kan komme op i begge sider, uden at træde på sæderne. Det kan lige ses i styrbord side.
(Det er undertegnede i den spraglede jakke......)
Draco 1700 Topless er et klassisk eksempel på B2B og sæder på hver side af motorkassen. God udnyttelse af pladsen og god når der er en vandskiløber bagefter. Observatøren kan sidde og kigge ret bagud. Det eneste problem jeg ser med den løsning, er at hvis der sidder to tykke stoddere på hver side af motoren, har man en enorm vægt i bagenden. Og hvis der kun er en død B20'er som kraftværk, kan det tage lidt tid at komme op at plane.
Det jeg mener er, at man ikke har behov for mere vægt helt agter, end højest nødvendigt. Og er der en bænk på tværs foran motoren, bliver vægten bedre fordelt.
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish
http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G