Citér:
Originally Posted by Ulman
Manorwar: Det er fint nok at du gerne vil promovere dit selskab og det skal du hjertens gerne have lov til. Du vil ikke få én eneste kritisk kommentar fra mig hvis du gør det ved at fremhæve positive sider ved dine forsikringer og dit selskab generelt. Men du kan regne med at du får besked når du laver markedsføring ved at fremhæve negative sider ved andre selskaber. Det er bare ikke i orden. Du har tidligere fremført at "du blot informerer" din kære Fenderen-medlemmer om forsikringsbranchen, men den holder altså ikke. Det er ikke troværdigt og det er ikke god markedsføringsskik at gøre det. Så et godt råd fra mig til dig er udelukkende at skrive om de gode sider ved dit eget selskab.
|
jeg promovere ja ikke kun mine selskab..jeg holder mig til klare FACTS ellers kan du bevise modsatte?
.jeg giver ja også klare anbefalinger til eks pantaenius .. en rigtigt fint selskab..
der er jo ingent ting galt med at udnytter min betalt sponsorkontrakt med fenderen.??.

og sagtens har vi haft også små problemer i vores selskab ..
eks.. desvære har vi haft nogle kunder med lidt langt ventetid i enkelte skadesager.
policeringsomstilling til dansk har ikke fungert hurtig nog ,som forventet..pga problemer med databasen.
nogle kunder har ventet lange med returpræmier.pga skats langsome sagsbehandling.
jeg har stændigvæg gammle funkunder med problemer jeg hantere, uden betaling by the way
men ellers er jeg mega tilfreds...