Citér:
Originally Posted by Campion 165(seb)
Hmm, jeg køre i en ældre Audi A4 avant (stationcar) fra 2004.
dejlig vogn, der føles rigtig behagelig at køre i.
Og JA, jeg kan godt li' "snob" effekten de fire ringe på fronten gir' - man er vel lidt af en drengerøv, trods alt, og jeg føler ikke en Huyndai ville kunne give mig det samme 'kick' som min egen bil gør nu.
(Det på trods af jeg/vi snart har haft den i 4 år nu.)
|
Hvilken snobeffekt er der i en A4 Avant ? der er 25 af dem på hver en villavej her i Danmark, det må vist være noget ejerne selv føler
Før den Huyndai jeg har nu, havde jeg en brugt Audi A6 Fsi fra 2006, den var jeg den ulykkelige ejer af i 4 mdr, før jeg fik handlen annulleret pga. gentagne problemer med motoren, da den havde været på værksted 5 gang for den/de samme fejl.
Det skal lige tilføjes, at forhandleren hjalp mig alt det der var muligt og lidt til, og at jeg havde en ny bil til rådighed de gange min egen var på værksted, og annulleringen var en ting vi blev enige om, og ikke et ultimativ krav fra min side. Når den virkede som den skulle kørte den bare lækkert....
Og kigger du på de forskellige tal for biler med flest mekaniske nedbrud som man kan læse en gang imellem i aviser, på nettet og i magasiner, står Audi langt oppe på listerne, hvor biler i den prisklasse slet ikke burde befinde sig... Og inden nogle beder mig om at skaffe alle de tal, tag mit ord for det, eller find dem selv på nettet

. . .
Angående Mercedes, de lavede kvallitets biler engang, de kan man ikke beskylde dem for at have gjort de sidste 20 år, bare tag alle de rust problemer der er med dem, og de har da også en af de ringeste garantier på markedet, det er nok klogt nok....
Jeg har haft 5 stk Mercer. 2 helt nye og 3 brugte, de har alle haft problemer med rust på trods af extra sikring. At jeg har haft flere skyldtes deres motorer som der er utrolig mange kilometer i, samt komforten som er super, og det var vigtigt, da jeg ernærede mig som kørende konsulent i mange år for et Finaniseringsselskab, hovedsaligt med kredit-vurdering af biler.
Den bedste bil jeg har haft til dato set i forhold til prisen, var en Xantia 2, den havde ikke alle de fejl Xantia 1 kæmpede med i årevis, den savner jeg sommetider, men da alternativet til den i dag er en C5, har jeg valgt Citroen fra....
Ellers har jeg haft de fleste biler lige fra Porsche, Corvette LT1 og til 2CV

for at tage yderposterne.....